سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۳۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 15 از افتتاح اولين «خانه شهيد» در اين منطقه در آينده‌اي نزديك خبر داد.

ابوالفضل رفيع، معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 15 شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» با بيان اين مطلب گفت: براي اين منظور خانه 3برادر شهيد «آقاجانلو» خريداري شده و پس از بازسازي و تغيير كاربري به عنوان اولين «خانه شهيد» مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

وي افزود: برگزاري يادواره‌هاي شهداي اين منطقه، نمايشگاه‌هاي مختلف و ديگر برنامه‌هاي فرهنگي در حوزه دفاع‌مقدس از مواردي است كه در اين «خانه شهيد»  برپا مي‌شود.

رفيع ادامه داد: همايش تجليل از خلبانان شهيد، همزمان با هفته دفاع مقدس از ديگر برنامه هايي است كه در منطقه 15تهران برگزار مي‌شود.

به گفته وي برگزاري يادواره‌هاي شهدا، نمايشگاه‌ها و اردوهاي مختلف به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با مشاركت ديگر نهادها از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده است.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه15 خاطرنشان كرد: در اين هفته مسئولان شهري اين منطقه براي اداي احترام به خانواده‌هاي شهدا و تكريم خانواده‌هاي آنها هم‌چون گذشته به ديدار خانواده‌هاي شهدا خواهند رفت.

وي با اشاره به اين نكته كه اين منطقه بيش از 2هزار شهيد تقديم نظام كرده است، عنوان كرد: از اين رو شهرداري اين منطقه توجه و اهتمام وي‍ژه‌اي به‌منظور پاسداشت و حفظ ارزش‌هاي دفاع مقدس و شهدا دارد.

نظر شما