دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۵
کد خبر: ۲۳۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
اركستر سمفونيك تهران شب گذشته، "سمفوني مقاومت" را به رهبري استاد مجيد انتظامي در فضاي باز برج آزادي و با حضور بيش از 3هزار نفر بيننده اجرا کرد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، همزمان با سي امين سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سمفوني مقاومت ساعت 21  سه شنبه شب زير برج آزادي با تکنوازي مجيد انتظامي اجرا شد، که اين اجرا  سي و دومين اجراي اركستر سمفونيك تهران از سال گذشته تاكنون بود.

 

استاد مجيد انتظامي پيش از آغاز برنامه ضمن ابراز خرسندي از حضور چشمگير شهروندان گفت: برج آزادي به عنوان نمادي براي شهر تهران محسوب مي شود و ما در نظر داريم برنامه هاي ديگري نيز در سال جاري در اين مکان اجرا کنيم.

 

بر اساس اين گزارش: اين سمفوني در 4 بخش با عناويني چون جوشش، آواز رود، اميد و بانگ پيروزي اجرا شد که شعر 3 قسمت اول را ساعد باقري و قسمت آخر را بيگي حبيب آبادي سروده بود.

 

اين گزارش مي افزايد: در اين اجرا 170 نوازنده حضور داشتند و مجيد انتظامي بعد از 20سال در مقابل 3 هزار نفر جمعيت در فضاي باز آزادي  تكنوازي کرد.

 

لازم به ذکر است: اين سمفوني با همکاري و مشارکت، شهرداري منطقه 9، بنياد فرهنگي هنري رودكي، مجموعه فرهنگي هنري انقلاب و انجمن موسيقي ايران در برج با حضور مديران ارشد شهري و مقامات کشوري و لشگري برگزار شد.


نظر شما