شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
مديريت فرهنگي هنري منطقه 14(فرهنگسراي اخلاق) همزمان با فرا رسيدن هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاري ويژه برنامه هاي متنوعي كرده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 14، يادواره شهدا با عنوان «سجده بر عرش» با مشارکت آموزش و پرورش و بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه 14 و ناحيه بسيج 336 طليعه نور و شهرداري ناحيه 1روز دوشنبه 5 مهر ماه در سالن کوثر برگزار مي‌شود. اين برنامه با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثار گر همراه با ويژه برنامه هاي متنوع از جمله سخنراني و تجليل از 25 نفر از خانواده شهدا برگزار مي‌شود.

يادواره شهدا منطقه14 با مشارکت حوزه 309 باقرالعلوم و معاونت اجتماعي شهرداري منطقه 14 روز جمعه 9 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهداء همراه با برگزاري مراسم ويژه با حضور قاريان و مداحاني همچون منصور قصري زاده(قاري بين المللي و حاج مهدي سماواتي و حجه الاسلام صديقي امام جمعه موقت تهران بعنوان سخنران و حاج حسين سازور مديحه سرايي خواهند کرد و تجليل از 200 نفر از نوجوانان فعال منطقه برگزار مي‌شود.

اجراي موسيقي نظامي با مشارکت مديريت موسيقي سازمان روز دوشنبه مهرماه 5 ساعت 10 صبح در سالن کوثر با حضور 50 نفر از نظاميان در برنامه سجده بر عرش به اجراي چند قطعه از حماسه دفاع مقدس مي‌پردازند.


يادواره شهدا و شب خاطره «ياد ياران» با مشارکت حوزه 316 حضرت رباب و پايگاههاي تابعه روز چهارشنبه 31 شهريور ساعت 16 در حسينيه کاشانيها همراه با اجراي پرده خواني ، خاطره گويي، تواشيح، سخنراني دکتر جعفر نژاد و تجليل از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

نمايشگاه «ياد ياران» مسابقه پازل نمادهاي دفاع مقدس توسط خانه فرهنگ شهيد اندرزگو با مشارکت حوزه بسيج مقاومت سازمان در روزهاي 31 شهريور تا 9 مهر ماه از ساعت 8:30-18در محل دهکده مقاومت با عنوان ياد ياران نمايشگاهي از تمامي نهادهاي دولتي غرفه هاي متنوعي با موضوع جنگ بر پا شده است که مسابقه پازل نمادهاي دفاع مقدس عنوان برنامه مديريت فرهنگي هنري منطقه 14 است.

نمايشگاه دفاع مقدس و ايستگاه صلواتي با مشارکت حوزه مقاومت 315 امام موسي کاظم(ع) در هفته دفاع مقدس همه روزه از ساعت 16-10 در بوستان سهند برگزار مي‌شود.

نمايشگاه کتاب «گنج بي‏پايان» توسط کتابخانه ابن سينا با مشارکت مديريت امور کتابخانه ها و انتشارات سوره مهر از تاريخ 31 شهريور شروع و تا 11 مهر ماه به منظور برپايي نمايشگاه از کتابهاي متنشر شده در حوزه جنگ برگزار مي‌شود.

همايش تجليل از جانبازان و پيشکسوتان جبهه و جنگ با مشارکت حوزه مقاومت 315 امام موسي کاظم(ع) در تاريخ 6مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام محمدتقي (ع) با حضور خانواده شهدا، جانبازان با خاطره گويي رزمندگان از 8 سال دفاع مقدس برگزار مي‌‌شود.

توليد و توزيع لوح فشرده دفاع مقدس با عنوان پلاک خاکي که با مشارکت حوزه مقاومت 315 امام موسي کاظم(ع) تهيه و به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط مديريت فرهنگي هنري منطقه 14توزيع مي‌شود.
نمايش‌هاي ميداني در بوستان‏هاي منطقه در هفته دفاع مقدس با حضور هنرمندان تئاتر در چند بوستان منطقه با محوريت دفاع مقدس برگزار مي‌‌شود.

خاطره‏گويي رزمندگان با مشارکت مدرسه راهنمايي دخترانه شهيد نوري روز دوشنبه 5 مهر از ساعت 8 صبح در مدرسه راهنمايي دخترانه شهيد نوري همراه با ويژه برنامه‌هاي متنوعي در مدارس با دعوت از پيشکسوتان جنگ و خاطره گويي براي نسل نوجوان و جوان برگزار مي‌شود.

همچنين مسابقات آمادگي جسماني بانوان با مشارکت ناحيه مقاومت بسيج شهيد محلاتي روز دوشنبه 5 مهر از ساعت 8-12 در سالن گلچين همراه با ويژه برنامه هايي که توسط اين مديريت براي بانوان از جمله مسابقات آمادگي جسماني با مشارکت ناحيه هاي مقاومت بسيج خواهران منطقه برپا مي‌شود.

نظر شما