دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي با تاكيد بر تعقيب قاطعانه عاملان قتل دو پزشك تهراني از سوي پليس، گفت: برخي ضاربان اين قتل ها شناسايي و دستگير شده اند.

به گزارش "شهر" سردار سرتيپ بهرام نوروزي  در نشست مشترك با مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، افزود: پرونده مربوط به قتل اين دو پزشك هنوز باز است و پليس در اين خصوص در آينده اطلاع رساني مي كند.

وي با يادآوري تعامل خوب پليس با وزارت بهداشت در خصوص رسيدگي به اين دو پرونده تصريح كرد: اين جلسه نتايج خوبي به همراه داشته و به جمع بندي مناسبي رسيديم.

نوروزي با بيان اينكه فشار كاري روي فعاليت پزشكان و كاركنان اورژانس بيمارستانها و مراكز درماني زياد است، اظهار داشت: اين فشارها باعث مي‌شود گاهي اين افراد نتوانند پاسخگوي نياز همزمان چند بيمار باشند.

به گفته وي، همراهان بيمار با توجه به فشار كاري پرسنل اين مراكز بايد تحمل بيشتري داشته‌ باشند و اگر پزشكي نتوانست به علت حجم زياد مراجعه كنندگان به بيمارشان رسيدگي كند، نبايد با او مقابله كنند.

رييس پليس پيشگيري ناجا افزود: يك بخش در مجموعه پزشكي قانوني براي رسيدگي به شكايات مردمي از پزشكان وجود دارد كه مردم بايد از اين طريق شكايات خود را مطرح و پيگيري كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به دو حادثه كه منجر به جراحت چشم دو پرستار يك بيمارستان در شهرستان ياسوج منجر شد، اشاره كرد و گفت: بعد از اطلاع از اين حوادث پرونده اي تشكيل شد و پليس مقصرين آنها را دستگير و تحويل مسوولان قضايي داد كه دستگاه قضايي براي افراد قرار صادر كرده است و تحقيقات همچنان ادامه دارد.

در نشست مشترك تعدادي از فرمانده هان و روساي پليس پيگشگيري نيروي انتظامي حضور داشتند.

نظر شما