يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۲۴۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران وحومه گفت: با وجود كمبود واگن در شبكه مترو مسافرگيري در ايستگاه محمد شهر واقع در خط 5 مترو از صبح روز جمعه 16مهر به صورت تمام وقت آغاز شد.

جعفر ربيعي در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» از آغاز مسافرگيري در ايستگاه محمدشهر خبرداد و افزود: به منظور رفاه حال ساكنان شهرهاي محمد شهر، ماهدشت و صفادشت، ايستگاه محمد شهر واقع در خط 5 متروي تهران از جمعه 16 مهر به صورت تمام وقت از ساعت 5:30 تا 22:30 مسافرگيري مي كند.


وي خاطرنشان كرد: اين سرويس‌دهي در حالي صورت مي‌گيرد كه شبكه متروي تهران به دليل تامين نشدن اعتبارات لازم از سوي دولت با مشكل كمبود واگن روبرو است.


ربيعي افزود: براي خدمات رساني مناسب در خط 5 متروي تهران بايد 38 لوکوموتيو و 160 قطار دو طبقه وارد سيستم شود که اکنون 28 لوکوموتيو در تهران در حال آماده سازي قرار داد و 8 لوکوموتيو نيز تحويل شده و 51 واگن نيز در کارخانه هاي واگن سازي در دست آماد سازي و مونتاژ قرار دارد.


مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران وحومه گفت: اميدواريم در طول چند ماه آتي سطح خدمات رساني در اين خط ارتقا يابد و مشکلات موجود از سر راه برداشته شود.


بنابراين گزارش ايستگاه محمد شهر در حدفاصل ايستگاه‌هاي كرج و گلشهر، جنوب تهران – كرج و روبروي ترمينال اتوبوسراني شهيد كلانتري واقع شده است.

نظر شما