دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۴۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸
هم زمان با روز جهاني كودك و گراميداشت روز دختر،جشنواره «شهرك كودكان زيست شهر» با حضور شهردار تبريز، مدير كل محيط زيست استان آذربايجان شرقي، مدير عامل همياران زيست سبز، در پارك وليعصر تبريز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر از تبريز، مهندس نوين شهردار تبريز  با گراميداشت روز ملي دختران و تركيب اين روز به دختران گفت: امروز دختران ما فعاليت هاي بسياري انجام مي دهند؛ دختراني كه در عرصه هاي كم موفقيت هاي زيادي نصيب ما مي كنند.

وي ادامه داد: دختران ما از ديرباز با فطرت هاي پاكشان جايگاه و منزلت خود را حفظ كرده اند،پس با سخت گيري ها و ايجاد محدوديت ها مانع پيشرفت شان نشويم.

حسن زاده مدير عامل همياران زيست سبز  نيز در رابطه با نحوه برگزاري اين جشنواره گفت: اين برنامه در هفت قالب به اجرا در مي آيد كه هر روز يك موضوع را در بر مي گيرد كه اين برنامه ها موضوعاتي از قبيل: بازديد از كودكان سرطاني در بيمارستان كودكان تبريز،روز جهاني آب و مشكلات زيست محيطي درياچه اروميه،بهداشت و سلامت كودكان در راستاي تغذيه و آب سالم،كودكان استثنائي،روز محيط شهري ، كودك و انتظارات شهرداري از كودكان،رسانه ، كودك و آموزش و پرورش را در بر مي گيرد.

وي همچنين از برپائي ايستگاه نقاشي با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در حاشيه اين جشنواره خبر داد و افزود: موضوعاتي همچون تخريب درياچه اروميه،از دست رفتن منابع آبي،تخريب محيط زيست شهري را شامل مي شود.

اين جشنواره با همياري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز، اداره كل محيط زيست،سازمان همياران زيست سبز،شهرداري تبريز،كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و سازمان پارك ها و فضاي سبز تبريز به مدت يك هفته هر روز  از ساعت 16 الي 18 در محل پارك وليعصر تبريز برگزار مي شود.

نظر شما