دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۴۳۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
واحد ورزش اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 3شهرداري منطقه 11 با برنامه هاي مختلف ورزشي ، ورزش شهروندي و نشاط اجتماعي را بين شهروندان اين ناحيه گسترش مي دهد.

به گزارش شهربه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، در همين راستا واحد تربيت بدني اداره اجتماعي وفرهنگي ناحيه 3 اقدام به برگزاري مسابقات ايستگاهي (عصر پنج شنبه)  به منظور ترويج ورزش شهروندي وتفريحات سالم وفراهم كردن اوقات شاد و مفرح ويژه شهروندان در بوستان‌هاي اوستا ، رودكي و مجموعهرازي مي کند که با انجام مسابقات ورزشي در رشته هاي ( دارت، روپائي -طناب زني، پرشبا گوني، وسطي و ... همراه با اهداي جوايز به شرکت کنندگان برگزار مي شود.

 

همچنين باتوجه به برگزاري مسابقات آمادگي جسماني محلات با همكاري آموزش وپرورش منطقه 11 روز گذشته مسابقات آمادگي جسماني و دارت در هنرستان دخترانه فيروز كوهيانجام شد که با رقابت 360 دانش آموز و راه يابي نفرات برگزيده به دور نهايي برگزارشد.

 

انجام مسابقات طناب کشي که به مناسبت روز جهاني کودک در دبستان پسرانه شهيد صدر برگزارشد و همايش کوهپيمايي ويژه دختران دانش آموزان که به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)  به ارتفاعات کلکچال برگزار شد؛ از ديگر اقداماتاداره تربيت بدني در راستاي گسترش ورزش شهروندي است.

 

اين اداره در نظر دارد برگزاري مسابقات ورزشي را در مدارس سطح ناحيه ادامه دهد و در تلاش است تا روح ورزش بين نوجوانان گسترش يابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما