يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۴۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
رييس فرهنگسراي انقلاب از برگزاري برنامه‌هاي پاييزي اين فرهنگسرا با طرح 90 برنامه و بيش از 120 اجرا در سطح منطقه خبر داد.

«ناصر امين‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در هفته كتاب با همكاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيز معاونت اجتماعي شهرداري منطقه جشن كتاب ويژه سه گروه سني نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با عناوين «خانه آفتاب»، «چهره به چهره» و «آشنايان خانه سيمرغ» برگزار مي‌شود.



وي افزود: همچنين نشست‌هاي روزانه يك كتاب، يك نويسنده نيز در سه گروه سني ذكر شده با حضور نويسندگان مطرح حوزه فرهنگ در هفته كتاب برگزار مي‌‌‌شود.



رييس فرهنگسراي انقلاب اظهار داشت: اين مركز در دهه كرامت سلسله برنامه‌هايي را در قالب برگزاري كارگاه‌هاي روش‌هاي تربيتي ديني و قرآني ويژه دختران مقطع دبيرستان بخش مركزي شهر تهران برگزار مي‌كند. اين نشست‌ها هر روز از ساعت 10 صبح با حضور كارشناسان و استادان حوزه و دانشگاه در يكي از دبيرستان‌هاي دخترانه برگزار مي‌‌شود.



به گفته امين‌زاده، جشن ميلاد امام رضا (ع) نيز با عنوان «بر بال آسمان» روز سه‌شنبه شامل بخش‌هاي متنوع فرهنگي و هنري ميزبان علاقه‌مندان است.



وي تصريح كرد: نشست‌هاي تغذيه سالم همزمان با روز جهاني غذا از امروز 25 مهر ماه به مدت يك هفته با سرفصل‌هايي مانند بلوغ و تغذيه و تربيت و تغذيه در فرهنگسراي انقلاب برگزار خواهد شد.



امين‌زاده با بيان اينكه برنامه‌هاي هفتگي اين فرهنگسرا طبق روال گذشته در حال برگزاري است، گفت: نشست‌هاي نقد فيلم، تئاتر و كتاب و نيز نشست‌هاي ادبي مانند حافظ‌شناسي، شعر سپيد و ليلي و مجنون هر هفته با حضور علاقه‌مندان به اين حوزه در فرهنگسراي انقلاب در حال برگزاري است ضمن اينكه كتابخانه‌هاي آفتاب و انقلاب نيز با ويژه‌برنامه‌هايي مانند كتابخانه شفاهي،‌ كتابدار محله و آشنايي با مفاخر و نيز نشست‌هاي صهيونيست‌شناسي و نقش حكومت اسراييل در كشورهاي غربي و خاورميانه ميزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما