شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۴۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱
در آستانه سفر مقام معظم رهبري به شهر قم، مسئولان و مردم اين شهر آماده استقبال از ايشان هستند.

به گزارش خبرنگار«شهر»، در آستانه سفر مقام معظم رهبري مسئولان و مردم قم آماده استقبال از ايشان هستند.

ساماندهي تبليغات شهري و روان‌سازي حمل و نقل عمومي، مناسب‌سازي مسير ورود ايشان در خيابان 19دي قم من جمله لكه گيري و رنگ آميزي جداول اين خيابان و شستشوي و نظافت اين مسير از جمله اقدامات انجام شده به‌شمار مي‌آيد.

هم‌چنين نصب بنرهاي تبليغاتي، آذين بندي و چراغاني ميادين و خيابان ها از سوي شهرداري قم و نصب پلاكاردهاي مختلف در مسير ورود آيت‌الله خامنه‌اي از ديگر اقداماتي است كه به اين منظور انجام شده است.

اين گزارش حاكي است، آمادگي ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني جهت سرويس دهي به شهروندان، برپايي ايستگاه صلواتي در طول مسير استقبال و استقرار خودروهاي آتش نشاني در نقاط حساس شهر  از جمله اقدامات صورت گرفته در اين ايام است.

همچنين اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم اعلام كرد كه شجره‌نامه امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري تهيه و تدوين شده و همزمان با ورود حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي به شهر قم توزيع خواهد شد.

آيت‌الله مكارم شيرازي و آيت‌الله علوي گرگاني، دو مرجع تقليد برجسته، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي، آيت‌الله محمد يزدي، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم قم از جمله شخصيت‌هاي مذهبي و سياسي هستند كه در اظهارات جداگانه‌اي به تبيين ابعاد مختلف سفر مقام معظم رهبري و نتايج آن به قم پرداختند.

از سوي ديگر، برخي مردم قم با اقدامات ابتكارانه آماده استقبال از ايشان مي‌شوند. به‌عنوان مثال اين افراد با تعارف سيب به رانندگان خودروها، نسبت به چسباندن پوستر معظم له به خودروها اقدام مي‌كنند.

سفر مقام معظم رهبري به‌قم فردا سه‌شنبه آغاز مي‌شود.

نظر شما