شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۴۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
سومين نمايشگاه و جشنواره تفريحات ورزشي فردا سه شنبه-27مهر- همزمان با ميلاد امام رضا(ع) در بوستان رازي با حضور مسئولان جمعي از مسئولان شهري گشايش مي‌يابد.

مهرداد شريف کاظمي رئيس ستاد نمايشگاه و جشنواره تفريحات ورزشي شهر تهران در گفتگو با خبرنگار «شهر» با اعلام اين خبر افزود: جشنواره تفريحات ورزشي از 27مهر ماه ، مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (ع) و همزمان با هفته تربيت بدني به مدت 10 روز در بوستان و فرهنگسراي رازي برگزار مي شود.

به گفته شريف کاظمي جشنواره امسال با مشارکت مناطق 22 گانه شهر تهران، اتحاديه لوازم ورزشي، انجمن توليد کنندگان لوازم ورزشي، سازمان تربيت بدني ، بسيج، صدا و سيما ، امور مساجد ، ناجا و .... با شعار «تفريح سالم ، شهر سالم» برگزار مي شود.

رئيس ستاد برگزاري نمايشگاه و جشنوراه تفريحات ورزشي ايجاد روحيه نشاط ، پويايي و سرزندگي در ميان شهروندان را از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره خواند و ترويج تفريح سالم در راستاي غني سازي اوقات فراغت خانواده ها را از رويکرد‌هاي شهرداري تهران در اين جشنواره دانست.

شريف کاظمي برگزاري تفريحات مناسب در قالب ورزش هاي همگاني را از ديگر اهداف جشنواره سال جاري خواند و تاکيد کرد که شهرداري تهران در اين جشنوراه براي تفريح سالم خانواده ها برنامه ريزي کرده است.

رئيس ستاد برگزاري نمايشگاه و جشنوراه تفريحات ورزشي در ادامه خاطر نشان كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده ، 27 هکتار از فضاي پارک رازي به اين نمايشگاه اختصاص يافته است و بيش از 40 نقطه پارک براي اجراي برنامه هاي ورزشي در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه بيش از 100 رشته ورزشي از جمله دوچرخه سواري، سوارکاري،فوتبال، راپل، صخره نوردي، بومي محلي، تيراندازي، شطرنج و... در 22 ايستگاه ورزشي به صورت رايگان ارائه خواهد شد.

 

وي افزود: همچنين در نمايشگاه تفريحات ورزشي سازمان ورزش شهرداري تهران شهروندان مي‌توانند براي خريد لوازم ورزش از 60 غرفه فروش وسائل ورزشي بازديد کنند. لوازم ورزشي در اين غرفه‌ها با قيمت 30‌درصد پايين‌تر از نرخ بازار به فروش مي‌رسد.

به گفته شريف کاظمي، بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجراي برنامه هاي ورزشي از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و در کنار اين ويژه برنامه‌ها، جشن هاي شبانه نيز از ساعت 19 تا 22 براي شهروندان تهراني در نظر‌گرفته شده است.

نظر شما