يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۰
کد خبر: ۲۴۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱
مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري خبر داد:
مدير عامل سازمان پايانه ها از اهداي بليط رايگان به دارندگان نام رضا،احداث ايستگاه امام رضا در پايانه جنوب و بهره برداري از بزرگترين پياده راه در پايانه بيهقي در روز ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان پايانه ها ، ولي آذروش مديرعامل سازمان پايانه‌ها ضمن اعلام اين مطلب گفت: در جهت تکريم و تعظيم هرچه بيشتر و ابراز ارادت به اهل بيت و همچنين دستور ويژه شهردار محترم تهران مبني بر نکوداشت ويژه ولادت ائمه اطهار در روز ولادت امام رضا(ع) به تمام کساني که نامشان رضا و يا ترکيبي از رضا و نامهاي ديگر باشد و قصد سفر به هر نقطه کشور را داشته باشند بليط رايگان سفر اهدا مي‌شود . وي گفت : همزمان با ميلاد با سعادت امام رضا(ع) بزرگترين پياده راه در پايانه بيهقي که از زيباترين نقشه هاي ايراني اسلامي الگو گرفته است نيز به بهره برداري مي‌رسد.

آذروش افزود :احداث اين پياده راه در راستاي ارايه خدمات هرچه بيشتر و بهتر به مسافرين و مراجعين پايانه‌ها و در جهت ارتباط آسان و ايمن و سريع ازميدان آرژانتين به سکوهاي سوار و پياده راه پايانه بيهقي صورت گرفته است. مدير عامل سازمان پايانه ها ادامه داد: احداث کمربند فضاي سبز ، فواره ها و آبنما هاي زيبا موجب گرديده که فضايي آرام و تلطيف شده و به دور از اغتشاشات سمعي و بصري در پايانه براي مراجعين ايجاد شود و در اين پروژه از جديدترين تکنولوژيها در زمينه روشنايي و نور پردازي نيز بهره گيري شده است. آذروش گفت: از ديگر جاذبه هاي پروژه پياده راه احداث دروازه ورودي بسيار جذاب آن مي باشد به گونه ايي که با استفاده از ورقهاي رنگي و خطي باعث شده که هميشه حالت روز در پايانه وجود داشته باشد. مدير عامل سازمان پايانه ها در ادامه از احداث ايستگاه امام رضا(ع) در پايانه جنوب خبر داد . وي گفت : يکي از موضوعات مهم فرهنگي در پايانه ها توجه ويژه به سفرهاي زيارتي است. آذروش گفت: در گذشته با راه اندازي ايستگاه کربلا در پايانه غرب حال و هواي خاصي به سفرهاي زيارتي که عازم کربلا و نجف بودند داده شد به گونه اي که با جدا کردن مسافرين اين شهرهاي زيارتي و اجراي برنامه‌هاي متنوع و جذاب فرهنگي براي آنان و همراهانشان نظير برگزاري مراسم زيارت عاشورا، مديحه سرايي و . . . فضاي معنوي خاصي بر اين سفرها حاکم مي‌شد. وي گفت: با بهره گيري از اين الگو ايستگاه امام رضا (ع) را نيز همزمان با ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت احداث خواهيم کرد و در آن برنامه هاي خاصي را براي زائران مشهد مقدس به مرحله اجرا خواهيم گذاشت. آذروش در پايان گفت : برپايي ايستگاههاي صلواتي ، برگزاري سامانه هاي نشاط و نورپردازي‌هاي زيبا همراه با نصب بنرهاي مناسبتي از ديگر اقدامات اين سازمان در روز ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) است.
نظر شما