دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۵۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶
با همکاري سازمان ها و نهادهاي مختلف، و در راستاي معرفي جاذبه هاي مختلف گردشگري استان آذربايجان شرقي، روستاي مردانقم در شهرستان کليبر ميزبان دومين جشنواره انار بود.

به گزارش  شهر در تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، در اين مراسم که با حضور مقامات بلندپايه استاني برگار گرديد، اقشار مختلف مردم و گردشگران حضور داشتند.

دومين جشنواره انار، پس از استقبال گسترده اي که از اولين جشنواره انار استان به وجود آمد در روستاي مردانقم برگزار گرديد و ميزبان مردم و مسئولين استان بود.

در اين مراسم که با حضور نماينده مردم کليبر در مجلس شوراي اسلامي، رييس کل دادگستري آذربايجان شرقي، رييس سازمان آب منطقه اي، مسئولان شهرستان کليبر و مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري آذربايجان شرقي برگزار گرديد، از دستندرکاران و تلاشگران اين عرصه تقدير به عمل آمد.

طي اين مراسم از دهيار روستاي مردانقم، بخشدار روستاي مردانقم، فرماندار کليبر، اعضاي شوراي اسلامي روستاي مردانقم و 10 توليد کننده برتر انار در منطقه با اهداي لوح يادبود و هدايايي، تقدير به عمل آمد.

 صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي افزايد: محصول انار روستاي مردانقم به دليل خواص خاک منطقه و استفاده هدفمند از کود، داراي خواص و ويژگي هاي درماني بسياري است.

نظر شما