شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۵۴۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
شهردارمنطقه 8 در گفت‌وگو با«شهر» خبر داد:
شهردار منطقه8با اشاره به تسهيلات ارائه شده براي اصلاح بافت‌هاي فرسوده گفت: با ايجاد دفاتر تسهيل‌گري در اين منطقه، مشاركت مردم در اصلاح بافت‌هاي فرسوده افزايش يافته است.

محمدمهدي شادالويي، شهردار منطقه 8 در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهر» گفت: اصلاح بافت فرسوده در اين منطقه  از طريق شركت نوسازان و همكاري شهرداري اين منطقه با سرعت در حال انجام است.

وي با اشاره به افزايش مشاركت شهروندان اين منطقه افزود: در حال حاضر 2پروژه 20واحدي و 11واحدي در اين منطقه انجام است. شادالويي خاطرنشان ساخت: مشخصه بارز اين 2پروژه، مشاركت خود مردم است، به‌نحوي كه مردم اين منطقه با تصميم و پي‌گيري‌هاي خود نسبت به تجميع اين 31واحد اقدام كرده‌اند.

 

وي به مصوبه شوراي شهر مبني تشويق مالي مالكان و سرمايه گذاران در تجميع و نوسازي پلاكها و واحدهاي واقع در بافتهاي فرسوده اشاره و تصريح كرد: با راه اندازي دفاتر تسهيل‌گري در منطقه ميزان مشاركت مردم اين منطقه به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است، ضمن اين كه شرايط مناسبي براي جذب سرمايه‌گذاري فراهم شده است.

اين مسوول شهري با تاكيد بر ضرورت بسترسازي براي حضور پايدار و مشارکت مردم در بهسازي بافت‌هاي فرسوده گفت: رويكرد اصلي در عمران و بهسازي اين بافت‌ها بايد افزايش مشارکت مردم باشد و تلاش شهرداري تهران هم حركت به‌اين سمت است.

 وي اضافه كرد: شهرداري اين منطقه با همكاري شركت نوسازان، تا کنون موفق به تجميع 51 پلاک با مشارکت صددرصدي مالکان شده است.

نظر شما