سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۵۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
نمايشگاه نقاشي‌هاي حسين سلطاني با عنوان «دژاوو» در گالري هما برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، اين نمايشگاه در روز جمعه 14 آبان از ساعت 16 تا 20 افتتاح مي‌شود. عنوان اين نمايشگاه، دژاوو، به معناي آشناپنداري، تجربه اين احساس است که رويدادي که اکنون رخ مي‌دهد، براي ما عينا تکرار واقعه‌اي به نظر بيايد که قبلا رخ داده است.


آثار سلطاني كه در اين نمايشگاه به نمايش درمي‌آيند نيز همچون نام نمايشگاه، تداعي‌گر لحظه‌‌هايي هستند كه بسياري از ما در طول روز با آن‌‌ها مواجه مي‌شويم. اين آثار با تكنيك رنگ و روغن روي بوم خلق شده‌اند و گويي رئاليسم آن‌ها بر فضاي منجمد لحظه‌هاي معمولي، سايه‌اي از وهم آويخته است.


حسين سلطاني متولد 1357 و فارغ التحصيل رشته نقاشي از دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد است. وي تاكنون سه نمايشگاه انفرادي در گالري هما در سال‌هاي 1384، 1385 و 1387 و يك نمايشگاه انفرادي در گالري افرند در سال 1379 برگزار كرده و در بينال پنجم نقاشي در سال 1379 نيز شركت داشته است.



اين نمايشگاه تا 25 آبان‌ماه در گالري هما به نشاني خيابان ولي‌عصر(عج)، بين خيابان ظفر و نيايش، کوچه بابک بهرامي، شماره 58 برپا خواهد بود.


ساعات بازديد از نمايشگاه «دژاوو» از ساعت 10 تا 13 و 15 تا 19 است و در روزهاي جمعه بازديدكنندگان مي‌توانند بين ساعات 16 تا 20 از آثار ديدن كنند.

نظر شما