دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۵۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱
حضور شقايق دهقان، بيژن بنفشه‌خواه و اميد روحاني قطعي شد/
مجموعه تلويزيوني «ساختمان پزشكان» به تهيه كنندگي محسن چگيني مرحله پيش توليد را سپري کرد و سريال طي روزهاي گذشته در کاشانک كليد خورد. در حال حاضر 10 قسمت از فيلمنامه به طور كامل آماده شده است و نگارش ساير قسمت‌ها نيز ادامه دارد.

به گزارش شهر، سريال «ساختمان پزشكان» در 70 قسمت ساخته مي‌شود و تا به حال حضور بازيگراني نظير هوشنگ حريرچيان، بيژن بنفشه‌خواه، فرناز رهنما، پروين قائم مقامي، رضا كريمي و بهنام تشكر به همراه بازيگران جديدي چون اميد روحاني، شقايق دهقان، مونا فرجاد و نعيمه نظام‌دوست در آن قطعي شده است. حضور مهران غفوريان و بهنوش بختياري نيز كه پيش از اين اعلام شده بود در اين سريال بازي مي‌كنند، منتفي شده است.


سروش صحت پيش از اين مجموعه تلويزيوني چارخونه و تله‌فيلم بازي را کارگرداني کرده بود و در اين سريال 70 قسمتي با برادران قاسم‌خاني همکاري خواهد داشت.


داستان‌هاي سريال «خانه پزشكان» به سرپرستي پيمان قاسم‌خاني توسط مهراب قاسم‌خاني، عليرضا نادر فصيحي، ماني صدرايي، حميد برزگر و عليرضا برادران نوشته مي‌شود و قرار است در شب‌هاي زمستان از شبكه سه سيما به روي آنتن برود.


پيمان قاسم‌خاني فيلمنامه‌نويس صاحب‌نام و پرکار اين روزها که در «ساختمان پزشکان» حضور پررنگي دارد، تاکنون نويسندگي 9 سريال تلويزيوني و 11 فيلم سينمايي را بر عهده داشته است و برادرش مهراب قاسم‌خاني فعاليت جدي‌اش در صدا و سيما را با برنامه « ببخشيد شما» که برنامه‌اي طنز به کارگرداني مهران مديري بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهاي هنري‌اش به مجموعه تلويزيوني پاورچين برمي‌گردد.


ساير عوامل مجموعه تلويزيوني «ساختمان پزشكان» عبارتند از: تصويربرداران: زين‌الدين علامه و محمدرضا كاظمي، نورپرداز: حسن زارع، طراح گريم و مدير توليد: حميد مهين دوست، طراح صحنه: محراب قاسم‌خاني، كارگردان تلويزيوني: محمود رضايي، صدابردار: عليرضا نورورزيان، مدير تداركات: بهرام دانايي و جانشين توليد:‌ رضا كريمي.

نظر شما