پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳
مومني در مراسم معارفه حبيب ايل‌بيگي عنوان کرد:
محسن مومني در آيين معارفه حبيب ايل‌بيگي به عنوان مدير کل روابط عمومي حوزه هنري گفت: دهه چهارم فعاليت‌هاي حوزه هنري بايد منجر به تشکيل باشگاه هنر و ادبيات انقلاب اسلامي شود و حوزه هنري را مبدل به باشگاهي براي اين هنر کند.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، رييس حوزه هنري امروز با اعلام اين مطلب گفت: حوزه هنري که هميشه به عنوان کانون هنر و ادبيات انقلاب اسلامي شناخته شده و هنرمندان انقلاب اسلامي نيز هميشه با حضور در اين مکان حرف‌هايي را که داشته‌اند در اين عرصه بيان کرده‌اند. اميدارم با تشکيل اين باشگاه حوزه هنري به کانون گرم‌تر و فعال‌تري که محل آمد و شد هنرمندان است تبديل شود.


وي افزود: حوزه هنري که هميشه به عنوان کانون هنر و ادبيات انقلاب اسلامي شناخته شده و هنرمندان انقلاب اسلامي نيز هميشه با حضور در اين مکان حرف‌هايي را که داشته‌اند در اين عرصه بيان کرده‌اند.


اميدارم با تشکيل اين باشگاه حوزه هنري به کانون گرم‌تر و فعال‌تري که محل آمد و شد هنرمندان است تبديل شود.


رييس حوزه هنري ادامه داد: حوزه هنري محل انجام فعاليت‌هاي گروهي است و مي‌تواند محل رشد و ارتقاي هنر انقلاب شود، بايد گعده‌هايي داشته باشيم که محل رشد و پرورش هنرمندان و محلي براي پرورش استعدادهاي جوان شود.


وي در توضيح ويژگي‌هاي اين باشگاه اظهار کرد: باشگاه محل تجمع افراد همگراست و همچنين محلي براي انجام فعاليت‌هاي ديني. پس به همين علت مي‌تواند محلي باشد براي ارتقا و رشد و توانمندي هنرمندان اين مجموعه با هدف رسيدن حوزه هنري به نقطه اوج خود و همچنين سطح بندي کيفيت توليدات.


رييس حوزه هنري گفت: در ديداري که آبان‌ماه سال 1368 با مقام معظم رهبري داشتيم ايشان به ما تاکيد کردند تنها به آنچه داريد اتکا نکنيد و در پي رشد باشيد، باشگاه هنر و ادبيات انقلاب اسلامي مي تواند راهي را در اين مسير باز کند.

نظر شما