دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۵۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
مديريت فرهنگي هنري مترو به مناسبت روز دانش آموز و با هدف افزايش مشارکت و همبستگي، دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و نقش دانش آموزان و دانشجويان در تبيين انقلاب اسلامي اقدام به برگزاري برنامه‌هاي مختلفي در ايستگاه‌هاي مترو مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري مترو، محمد جواد اميري رييس فرهنگسرا با اعلام اين مطلب افزود: مراکز فرهنگي هنري مترو به مناسبت روز دانش آموز برنامه‌هاي مختلفي را اجرا مي‌کند از جمله برنامه‌هاي اين مرکز انجام رايگان تست قند و فشار خون و مشاوره تغذيه (BMI)براي دانش آموزان با هدف ارتقاء سلامت جسمي آنان از ساعت 10 الي 12 در خانه فرهنگ حسن آباد است.


همچنين نشست ياوران سيتز با استعمار با هدف توسعه و گسترش استکبار ستيزي، ايجاد بصيرت و آگاهي در بين دانش آموزان شامل برنامه هاي مختلف از جمله تئاتر، مسابقه و سخنراني از ساعت 9 الي 12 در خانه فرهنگ شهيد بهشتي اجرا خواهد شد.


اميري گفت: نمايشگاه پوستر روز شمار روابط ايران و آمريکا با هدف آشنايي عموم علاقه مندان با روند تاريخي روابط ايران و آمريکا قبل از تسخير لانه جاسوسي در خانه فرهنگ هفت تير و گلبرگ اجرا خواهد شد. اين نمايشگاه تا 15 آبان ماه ادامه دارد.


علاقه مندان جهت شرکت و يا کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به مراکز فرهنگي هنري مترو واقع در ايستگاه هاي مترو مراجعه و يا با شماره تلفن 1-77243700 تماس بگيرند.


نظر شما