يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۲۵۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳
تهيه كننده فيلم «لطفا مزاحم نشويد» از نداشتن مشكل اين فيلم براي اكران و مجوز شهرداري براي تبليغات خبر داد و گفت: اين فيلم خوشبختانه با اتفاقاتي كه براي آن پيش آمده است، همچنان با فروش خوبي روبرو است، هرچند كه شيطنت‌هايي از سوي بعضي افراد براي نمايش و اكران اين فيلم در كار بوده‌است.

محمد احمدي تهيه كننده و فيلمبردار فيلم «لطفا مزاحم نشويد» در گفت وگو با خبرنگار شهر گفت: در اولين هفته از اكران فيلم با فروش خوبي روبرو نبوديم اما هفته دوم و هفته سوم قابل مقايسه با فروش فيلم در هفته اول نبود. به هرحال الان از فروش فيلم راضي هستم. تهيه كننده اين فيلم درباره اتفاقات اخيري كه باعث شد تا بعضي از بيلبوردها در شهرها جمع شود، عنوان كرد: با اينكه از فيلم در حوزه علميه قم تقدير شده بود و در جشنواره نيز جايزه هايي را به آن اختصاص داده بودند، اما در شهر اصفهان حتي اين فيلم براي اكران سردر هم نداشت. شايد خيلي‌ها فكر مي‌كنند «لطفا مزاحم نشويد» فيلم «مارمولك» را تداعي مي‌كند كه البته در آن فيلم هم كاراكتر روحانيت مثبت بود. وي در ادامه گفت:‌ با اينكه قبل از اكران فيلم، پوستر و بيلبوردها از سوي ارشاد و شهرداري مجوز گرفته بودند اما من فكر مي كنم شيطنت‌هايي از سوي بعضي افراد براي نمايش و اكران اين فيلم در كار است.


احمدي درباره نقش روحانيت در سينماي ايران افزود: الان نمي توانم به اين سئوال پاسخ بدهم اما شايد مضمون روحانيت هم با اتفاقاتي كه پيش مي آيد جز خط قرمزهاي سينما محسوب شود.

تهيه كننده و فيلمبردار فيلم «لطفا مزاحم نشويد» اين روزها مشغول پيش توليد فيلم «چشم در چشم» است كه اين فيلم را حميد امجد كارگردان و نويسنده تئاتر كارگرداني خواهد كرد. اين فيلم از مضمون طنز اجتماعي برخوردار است.




نظر شما