يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۰۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶
سومين نمايشگاه و جشنواره تفريحات ورزشي پس از هفده روز برگزاري در بوستان رازي شب‌گذشته در مراسمي با حضور رييس شوراي اسلامي شهر تهران به پايان رسيد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد اطلاع‌رساني جشنواره تفريحات ورزشي، مهدي چمران در اين مراسم گفت: شهر مانند يك موجود زنده است و ما فقط نبايد به فعاليت‌هاي فيزيكي بسنده كنيم.

 

رئيس شوراي شهر تهران افزود: ما اعتقاد به برنامه‌ريزي‌هاي اجتماعي، فرهنگي، معنوي و ورزشي داريم و برگزاري اين جشنواره و حضور حداكثري مردم به مسئولان و دست‌اندركاران نشان داد كه شهروندان ما تا چه اندازه به تفريحات و ورزش در محيطي امن نيازمندند.


وي در ادامه به تأثير انكارناپذير ورزش در سلامت جامعه اشاره كرد و گفت: شهرداري ظرفيت‌هاي بسيار مناسب و قابل توجهي براي تفريحات ايجاد كرده است كه سومين نمايشگاه و جشنواره تفريحات سالم نمونه بارز آن محسوب مي‌شود و سبب ارتقاي سطح ورزش به خصوص ورزش همگاني خواهد شد.


چمران تأكيد كرد:با حضور در اين جشنواره متوجه شدم كه شهروندان به چه ميزان به تفريحات سالم احتياج دارند.

 

بنابراين گزارش سيدمحمد آقامير، رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران نيز در اين مراسم با اشاره به برگزاري شكوهمند جشنواره تفريحات‌ ورزشي گفت: براي اولين بار سازمان ورزش شهرداري تهران نمايشگاهي با رويكرد و نگاهي نو به تفريحات برگزار كرد كه اين كار در طول تاريخ پس از انقلاب نه تنها بي‌سابقه بود، بلكه در نوع خود نيز بسيار بي‌نظير برگزار شد.


آقامير يادآور شد: اين جشنواره براي مردمي برگزار شد كه هميشه در صحنه هستند و در صفوف به هم پيوسته مراسم عزاداري امام حسين(ع) نشان دادند كه چه ميزان از بلوغ اجتماعي و تربيتي برخوردارند؛ ما به عنوان متوليان مديريت شهري بايد براي جشن‌ها و شادي‌هايمان نيز برنامه مناسبي تدارك ببينيم تا در اين موضوع، انسجام ملي و رابطه نزديك مردم را به جهانيان نشان دهيم.


اين گزارش مي‌افزايد سومين نمايشگاه و جشنواره تفريحات ورزشي به مدت هفده روز در بوستان رازي با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نظر شما