يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۶۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 16 از برنامه‌هاي اين مركز تا پايان فصل پاييز خبر داد.

«شاپور ديوسالار» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به اجراي طرح پيك فرهنگي خانواده موفق در سطح منطقه 16 گفت: اين طرح هر هفته با حضور كارشناس مربوطه با موضوعاتي مانند زندگي بر اساس اهداف شرعي، علمي و اخلاقي، مهارت‌هاي ارتباط با همسران، روش‌هاي حل تعارض، مهارت ارتباط با فرزندان و ايجاد محيطي مناسب براي همكاري چندجانبه در خانه، احترام به بزرگسالان و توجه به كوچكترها در فرهنگسراي بهمن، مراكز فرهنگي هنري و تعدادي از مدارس منطقه در حال اجرا است.


وي افزود: به مناسبت هفته بسيج دانش‌آموزي نيز روز 17 آبان ماه مسابقه فوتسال جام شهيد فهميده ويژه 20 گروه از دانش‌آموزان و نوجوانان منطقه 16 برگزار مي‌‌شود.


رييس فرهنگسراي بهمن اظهار داشت: همايش كوهستان از ديگر برنامه‌هاي اين فصل است كه در طي دو روز (21 و 22 آبان‌ماه) برگزار مي‌شود، در حاشيه اين همايش نيز نمايشگاهي تا 30 آبان‌ماه از ابزار كوهنوردي و عكس‌هاي كوهستان در فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌‌شود.


ديوسالار با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي اين فرهنگسرا به مناسبت اعياد قربان و غدير، ادامه داد: به مناسبت روز عرفه نيز دعاي فرفه در مسجد امام حسن (ع) فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود ضمن اينكه طرح قرآن در خانه با مشاركت سازمان تبليغات اسلامي در اين روز آغاز مي‌شود.


به گفته وي، جشنواره ادبي فرهنگي آويده بهمن با حضور شاعران و فعالان ادبي كشور و شامل ايستگاه‌هاي حافظ‌خواني، شاهنامه‌خواني و مشاعره و نيز محفل انس حسيني با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه با بررسي و تحليل نهضت عاشورا و اجراي قطعات عاشورايي از ديگر برنامه‌هايي است كه در نظر گرفته شده است.

نظر شما