دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۶۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
رايزن فرهنگي سفارت ژاپن در ديدار با مديرعامل بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران اظهار اميدواري کرد که با تلاش دوجانبه، همکاري‌هاي فرهنگي و هنري دو کشور ايران و ژاپن گسترش يابد.

به گزارش شهر، شيباتا رايزن فرهنگي کشور ژاپن و نماينده بنياد ژاپن در ايران در ديدار با محمد رضا انصاري، مديرعامل بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران نسبت به گسترش همکاري‌هاي فرهنگي ابراز تمايل کرد.


شيباتا پس از بازديد از فرهنگسراي نياوران فضاي اين مجموعه را براي برپايي هفته‌هاي فرهنگي و هنري ژاپن مناسب ارزيابي کرد: با توجه به علاقه مردم دو کشور به فرهنگ و هنر ايران و ژاپن زمينه خوبي براي گسترش همکاري‌ها وجود دارد.


شيباتا به عنوان نماينده بنياد فرهنگي ژاپن گفت: فضاي لازم براي همکاري‌هاي هنري و فرهنگي ميان بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران و بنياد فرهنگي ژاپن وجود دارد. من به عنوان نماينده بنياد ژاپن در ايران تلاش مي‌کنم تا هرچه زودتر اقدامات لازم براي آغاز همکاري‌هاي فرهنگي و هنري دو کشور آغاز شود.


مديرعامل بنياد آفرينش‌هاي هنري نياوران نيز در اين ديدار از پيشنهاد رايزن فرهنگي کشور ژاپن استقبال کرد و براي آغاز همکاري‌هاي دوجانبه در زمينه برپايي هفته‌هاي فرهنگي و هنري اظهار آمادگي کرد.

نظر شما