سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۶۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳
با اجراي پروژه هاي جديد عمراني رفاهي در محدوده بوستان جنگلي چيتگر، اين مجموعه بزرگ و گسترده تفريحي گردشگري به زودي با امکانات تفريحي ورزشي بيشتري پذيراي شهروندان و مراجعه کنندگان تهراني خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حميد ناصحي شهردار ناحيه 4 منطقه در اين‌باره گفت: اداره فني عمران ناحيه با هدف ايجاد جاذبه هاي تفريحي گردشگري در بوستان جنگلي چيتگر و جلب رضايت مراجعه کنندگان به اين بوستان همچنين تجهيز بيش از پيش آن به امکانات ورزشي، پروژه‌هايي را در اين بخش از منطقه 22 اجرا کرده است که با تکميل آنها، بوستان جنگلي چيتگر ميان شهروندان تهراني به دارا بودن امکانات و جاذبه هاي تفريحي گردشگري به مراتب معروف‌تر از قبل خواهد شد.

وي با اعلام اينکه بوستان جنگلي چيتگر با بيش از 900 هکتار مساحت در 2 فاز شرقي و غربي، داراي امکاناتي چون سالنهاي پذيرايي ، بيشه زار با وسعت 1/2 هکتار، مجموعه هاي تيراندازي و سوارکاري، پيست هاي دوچرخه سواري (کوهستان، سرعت و پيستهاي ويژه خانم ها و آقايان بصورت مجزا) ، مسيرهاي دوچرخه و..... است، افزود: هم اکنون مسير دوچرخه سواري جديدي به طول 12 هزار متر در فاز غربي اين بوستان در حال احداث است که با 85 درصد پيشرفت فيزيکي مراحل پاياني ساخت را با سرعت مطلوبي طي مي کند. عمليات احداث معابر فرعي فاز غربي بوستان چيتگر نيز با 97 درصد پيشرفت فيزيکي در حال تکميل است .


شهردار ناحيه 4 با اعلام اينکه پروژه هاي متعدد جديدي که در بوستان جنگلي چيتگر از چند ماه پيش کليد خورده است، طي قرارداد هاي 8 ماهه احداث و آماده بهره برداري خواهند شد، خاطر نشان کرد: احداث نهر قلوه سنگي در بوستان چيتگر تا کنون 94 درصد پيشرفت فيزيکي داشته ، افزون بر اينها عمليات احداث فاز اول مجموعه جديد سوارکاري چيتگر با 8 هکتار مساحت ارديبهشت ماه امسال به اتمام رسيده و فاز دوم آن تا پايان سال نيز تا پايان سال تکميل و به بهره برداري مي رسد.


گفتني است با احداث بوستان ويژه بانوان در فاز غربي بوستان جنگلي چيتگر که اجراي آن در دستور کار حوزه امور شهري و فضاي سبز منطقه 22 قرار گرفته است، همچنين تکميل عمليات درياچه چيتگر که مدتي پيش به دست شهردار تهران کلنگ زني شد، جاذبه هاي گردشگري اين بوستان به زودي چند برابر خواهد شد.

نظر شما