شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۶۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: سابقه نشان داده؛ بسياري از مشترکاني که نسبت به مبلغ مندرج در قبض تلفن خود شکايت هايي مطرح مي کنند، با دريافت ريز مکالمات متوجه شده اند، هيچ گونه اجحافي در حق آنها صورت نگرفته است و به هيچ وجه تاکنون تغييري در تعرفه هاي تلفن هاي ثابت و سيار نداشته ايم.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: برنامه اي براي افزايش يا تغيير قيمت در حوزه خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات با آغاز اجراي طرح هدفمندي يارانه ها نخواهيم داشت.

رضا تقي پور، شايعات مربوط به افزايش نرخ مکالمات تلفن ثابت را کذب محض دانست و افزود: هر کسي که در اين باره سوالي دارد، مي تواند به سايت سازمان تنظيم مقررات راديويي مراجعه و در آنجا مسائل خود را مطرح کند.

وي در ادامه گفت: در ضمن افرادي که نسبت به مبلغ مندرج در قبض تلفن ثابت خود اعتراض دارند، مي توانند با مراجعه به دفاتر ارتباطي، ريز مکالمات خود را دريافت کنند تا ببينند همان تعرفه هاي قبلي اعمال مي شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ادامه تصريح کرد: سابقه نشان داده؛ بسياري از مشترکاني که نسبت به مبلغ مندرج در قبض تلفن خود شکايت هايي مطرح مي کنند، با دريافت ريز مکالمات متوجه شده اند، هيچ گونه اجحافي در حق آنها صورت نگرفته است و به هيچ وجه تاکنون تغييري در تعرفه هاي تلفن هاي ثابت و سيار نداشته ايم.

تقي پور در پايان تاکيد کرد: برنامه اي براي افزايش يا تغيير قيمت در حوزه خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات با آغاز اجراي طرح هدفمندي يارانه ها نخواهيم داشت.

نظر شما