يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۴
کد خبر: ۲۶۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
همزمان با روز كتاب و كتابخواني دومين جشنواره بزرگ آشنايان خانه سيمرغ دوستداران كتاب، با حضور احمد دهقان و راضيه تجار و نويسندگان كودك و نوجوان و راويان برتر حوزه انقلاب اسلامي در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، مهدي فروتن رييس فرهنگسراي انقلاب گفت: در اين مراسم از احمد دهقان و راضيه تجار نويسندگان كتاب‌هاي كودك و نوجوان و راويان برتر حوزه انقلاب اسلامي و نفرات برتر كنكور سال 89 قلب پايتخت با حضور مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، شهرداري منطقه 11 و فرهنگسراي انقلاب تجليل و تقدير به عمل مي‌آيد.


وي افزود: در ادامه اين مراسم نويسندگان راوي حوزه انقلاب اسلامي، راضيه تجار و احمد دهقان طي سخناني به بررسي سير تکاملي ادبيات داستاني پس از انقلاب اسلامي مي‌پردازند.


فروتن افزود: جشن بزرگ دوستداران کتاب که از سلسله برنامه‌هاي دومين جشنواره آشنايان خانه سيمرغ است که 24 آبان ماه 89 همزمان با هفته کتاب جمهوري اسلامي ميزبان علاقمندان به کتاب و کتابخواني نفرات برگزيده کنکور سال 89 شهر تهران در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد، مديران و دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخواني خواهند بود.


رييس فرهنگسراي انقلاب به مشارکت شهرداري تهران و دفتر مطالعات و برنامه ريزي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين جشن اشاره کرد و افزود اين برنامه راس ساعت 17 در سالن فجر اين فرهنگسرا با جشن هاي متنوع برگزار مي‌شود.


فرهنگسراي انقلاب در بزرگراه شهيد نواب صفوي تقاطع كميل شرقي واقع شده است و كتابخانه تخصصي اين فرهنگسرا در حوزه انقلاب اسلامي يكي از مهمترين مراكز براي تحقيق و مطالعه در خصوص انقلاب اسلامي است.

نظر شما