دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۶۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
مشاور شهردار تهران با تاكيد بر كاهش فاصله شمال و جنوب شهر؛
جمعي از ائمه جماعات در بازديد از پروژه پل جواديه که فردا به صورت رسمي افتتاح خواهد شد، اين پل را پروژه‌اي بزرگ و بسيار مهم و نمونه‌اي از اقداماتي دانستند که در راستاي کاهش فاصله شمال و جنوب شهر توسط شهرداري تهران محقق شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران روز گذشته -20 ابان- حجت الاسلام و المسلمين ناصحي مشاور شهردار و رييس مرکز فعاليت هاي ديني شهرداري تهران به همراه جمعي از ائمه جماعات پايتخت از تمام بخش هاي پل جواديه بازديد کردند و در جريان ويژگي هاي اين پروژه، مدت و هزينه هاي ساخت، مشکلات و موانع بر سر راه، تاثيرات ترافيکي و...قرار گرفتند.


در حاشيه اين بازديد حجت الاسلام و المسلمين ناصحي با بيان اينکه، دهه چهارم انقلاب دهه پيشرفت و عدالت نام گذاري شده است و همه مديران و مسئولان نظام بايد سعي و تلاش کنند که کارآمدي دين در اداره جامعه را به اثبات برسانند گفت: شهردار تهران از 3 يا 4 سال پيش به مردم تهران قول داده بود که نگذارد فاصله شمال و جنوب شهر بيشتر شود و براي کاهش اين فاصله ها تلاش کند که امروزما شاهد تحقق اين وعده هستيم و مي‌بينيم که بيشترين پروژه هاي عمراني، خدماتي، فرهنگي و اجتماعي و... در مناطق جنوبي شهر صورت مي گيرد.


وي ادامه داد: ساخت پل جواديه در يکي از مناطق جنوبي شهر به عنوان يک پل نمونه در خاورميانه و تنها پل سواره روي کابلي سه پايه در دنيا، ضمن آنکه داراي زيبايي هاي بصري و مدرن است و تسهيل ترددها و ترافيک را به دنبال دارد، نشان مي دهد که شهرداري تهران براي از بين بردن فاصله هاي شمال و جنوب شهر عزمي جدي و راسخ دارد.


مشاور شهردار تهران تصريح کرد: مقرر شده است پس از بهره برداري از اين پروژه در مجاورت پل جواديه مجموعه اي از فضاهاي فرهنگي نيز احداث شود که از جمله آن مي‌توان به احداث يک فرهنگسرا و يک مرکز فعاليت هاي ديني اشاره کرد که اميد است با اجراي اين طرح در مجاورت پل جواديه شاهد رضايت و خشنودي شهروندان باشيم.


وي خاطر نشان کرد: با تاکيد شهردار تهران، تلاش مي شود که شهرداري از يک نهاد صرفا خدماتي و عمراني به يک نهاد اجتماعي تبديل شود که ايجاد يک مجموعه از فضاهاي فرهنگي در مجاورت پل جواديه نيز به همين راستا صورت مي گيرد.


حجت الاسلام والمسلمين ناصحي در ادامه تاکيد کرد: علما و روحانيون که خواهان رشد کشور هستند، در آستانه عيد ولايت و افتتاح پروژه پل جواديه خواستار بازديد از اين پروژه بودند تا ضمن آگاهي از کار بزرگي که صورت گرفته است، از زحمات مديريت شهري تقدير به عمل آورند.


براساس اين گزارش ائمه جماعات در اين بازديد از آخرين اقدامات صورت گرفته براي نورپردازي، ايجاد فضاهاي سبز و... در پروژه پل جواديه نيز مطلع شدند.


در ادامه اين بازديد، حجت الاسلام ناصر نظم‌ده ائمه جماعات يکي از مساجد تهرانسر در مورد پل جواديه گفت : اين پروژه بزرگ بسيار خوب اجرايي شده است و بايد به خاطر احداث پلي که در خاورميانه بي نظير است از شهردار تهران و مديريت شهري تشکر کنيم.


وي ادامه داد:خوشبختانه در مديريت شهري تهران، هدف براين قرار گرفته که فاصله هاي شمال و جنوب شهر کاهش يابد و همه شهروندان از خدمات و امکانات مناسب برخوردار شوند که با طرح ها و پروژه هاي مختلف کاهش فاصله ها به خوبي قابل لمس است.


حجت الاسلام نظم‌ده تصريح کرد: وقتي مهندسين و کارگران زحمت کش ما، طرح هايي را در تهران اجرا مي کنند که در دنيا کم نظير يا بي نظير است، اين مساله موجب افتخار و غرور همه مردم و سربلندي جمهوري اسلامي مي شود و با نشان از آن دارد که علي رغم فشارهاي مستکبرين جهاني و تحريم ها که به ملت ما تحميل مي شود اما ما مي توانيم از سختي ها به راحتي عبور کرده و کشور را به سمت پيشرفت پيش ببريم.


در ادامه اين بازديد حجت السلام علي احمدي امام جماعت مسجد پيغمبر اکرم(ص) در منطقه 18 نيز اظهار کرد: پروژه پل جواديه در نوع خود پروژه اي عالي است و يکي ديگر از کارهاي بزرگي محسوب مي شود که در تهران رقم خورده است.


وي با بيان اينکه کاهش فاصله هاي جنوب و شمال شهر امروز براي همه به خوبي ملموس است گفت: پل جواديه، پروژه اي مستحکم و گسترده است که باعث سرافرازي ما در عرصه بين المللي خواهد شد و همه مردم به چنين پروژه اي افتخار خواهند کرد.


حجت السلام احمدي ضمن قدرداني از تمام دست اندرکاران اجراي پروژه پل جواديه گفت: شهرداري تهران براي پيشرفت و توسعه شهر تلاش و زحمت زيادي مي کشد و ما اميدواريم مديران شهري با جديت روند خوبي را که آغاز کردند دنبال کنند و از خيلي بد اخلاقي ها دلسرد نشوند.


وي گفت : شهردار تهران همان طور که در دوران جنگ ، يک سرباز خوب و شايسته براي کشور بود امروز نيز براي رهبري سرباز جان برکف است و هرچه در توان دارد براي خدمت به مردم به کار گرفته است.


نظر شما