چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۱
رييس شوراي اسلامي تهران با اشاره به همكاري بخش‌هاي مختلف شهرداري و همراهي مردم منطقه در ساخت پل جواديه خاطرنشان كرد: ساخت اين پل نشان مي‌دهد با همكاري مي‌شود كارهاي شايسته‌اي را به انجام رساند.

به گزارش خبرنگار «شهر»، مهدي چمران رييس شوراي شهر تهران در مراسم افتتاح پل جواديه و در حضور مردم اين منطقه گفت: در شوراي اسلامي شهر اين بحث را با اعضا داشتيم که اکنون که در تهران هزينه و زحمات بسياري براي اجراي پروژه هاي شهري و عمراني کشيده مي شود، بهتر است اين پروژه ها از بهترين طراحي و زيبا ترين فرم برخوردار باشند.


وي افزود: براي طراحي اين پل، نمونه‌هاي كابلي مختلفي بررسي شد، كه نتيجه آن طراحي اين پل بي‌نظير است كه تقديم به همه مردم تهران و نه فقط مردم جنوب تهران مي‌شود.


چمران با اشاره به اين‌كه نمونه خوبي براي تهران و کشور است، اظهار اميدواري كرد كه در آينده و با تلاش شهرداري تهران شاهيد افتتاح چنين پروژه‌هايي باشيم.


وي در ادامه به همكاري بخش‌هاي مختلف شهرداري و همراهي مردم منطقه در اجراي اين پل اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: ساخت پل جواديه نشان مي‌دهد با همكاري مي شود كارهاي شايسته‌اي را به انجام رساند.  

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به سيل رخ داده در سال هاي 38 و 39 در منطقه جواديه خاطر‌نشان کرد: آن زمان سيلي در اين منطقه رخ داد که مشکلات بسياري براي اهالي ايجاد کرد، حكومت نيز در آن مقطع توجهي به‌مناطق جنوبي نداشتند و ما دانشجويان دانشگاه تهران به مدت يک هفته در زير باران و گل و لاي در منطقه جواديه به کمک به مردم سيل زده پرداختيم.

در اين مراسم هم‌چنين اندرزي و خاني، شهرداران مناطق 16 و 11و هم‌چنين ضرغامي رييس شوراياري منطقه 16 تاكيد كردند كه بدون همراهي شهروندان احداث پل جواديه ميسر نبود.


هم چنين در اين مراسم از دست‌اندركاران ساخت پل جواديه نيز با حضور شهردار تهران تقدير شد.

نظر شما