دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۶۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
مديرکل ايثارگران شهرداري تهران در منطقه 15:
احمدلو مديرکل ايثارگران شهرداري تهران در جلسه انتخاب و ابلاغ حکم شهردار منطقه 15 به عنوان مسوول امور ايثارگران منطقه، خدمت به خانواده شهدا را از جمله وظايف مهم شهرداري برشمرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، احمدلو گفت: مديران اين منطقه توانستند با کمترين امکانات بيشترين بازدهي را داشته باشند و حتي طرح ارائه شده از اين منطقه به عنوان الگوي مناطق 22 گانه ارائه شده و طرح سرکشي به خانواده هاي شاهد در شب‌هاي سه شنبه قبل از مغرب، از طرح هاي مثبت شهردار اين منطقه بوده است.

 وي با اشاره به اينکه خانواه هاي شهدا و ايثارگران ولي نعمت ما در نظام اسلامي هستند، يادآور شد: در حال حاضر وظيفه هر يک از ما مديران تکريم اين خانواده هاست و ناگفته پيداست که رجوع والاترين‌ها در جامعه بايد به بالاترين مقام مربوطه در ساختار سازماني باشد و بر اين اساس دکتر قاليباف به لحاظ اينکه از خانواده شهداست و حضور چشمگيري در جبهه‌ها داشته و اشراف کاملي برامر ايثارگران دارد به عنوان مسوول ايثارگران است تا اين موضوع به لحاظ نمادين و جهادي الگويي براي ديگر سازمان‌ها باشد.

مديرکل ايثارگران شهرداري تهران در مورد نحوه تکريم خانواده شهدا گفت: شهرداران بايد روش درستي براي چگونگي تکريم خانواده هاي شهدا داشته باشند و افراد مشخصي از شهرداري براي اين بازديد به منزل اين عزيزان بروند، ضمن اين‌كه اين امر با برگزاري يادواره شهدا محقق مي شود. اين گزارش حاکي است؛ در ادامه مجتبي يزداني شهردار منطقه 15 در ارتباط با عملکرد منطقه در اين امور گفت: منطقه 15 از مناطق مذهبي تهران است که دو هزار خانواده شهيد در آن ساکن هستند در اين راستا 20 يادواره شهدا در 20 محله اين منطقه برگزار شده، نوپردازي تصوير شهدا در مساجد در دستور کارماست و پروژه  ايجاد فضاي معنوي در منزل يکي از شهداي منطقه در ناحيه دو با عنوان «خانه شهيد» در حال اجراست که طي هفته آينده به‌بهره برداري مي رسد.

 وي با اشاره به اينکه منطقه داراي 110 مسجد و بيش از 300 حسينيه است، افزود : با بهره گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سخنان دکتر قاليباف، بنرهاي احاديث و روايات در ساختمان هاي نواحي، پايانه‌ها، ميادين ميوه و تره بار نصب شده و تمامي فضاهاي عمومي منطقه مجهز به نمازخانه شده است.

نظر شما