دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۰
کد خبر: ۲۶۶۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
رييس جمهور در يك فضاي بسيار صميمي در مورد هدفمند كردن يارانه ها مطالب بسيار مهمي را مطرح كرد و اعلام داشت كه با اجراي اين قانون فاصله طبقاتي بسيار كاهش يافته و عدالت اسلامي برقرار مي شود.

ولي اسماعيلي نماينده گرمي درمجلس شوراي اسلامي به خبرنگار افكار نيوز گفت:دكتر احمدي ن‍ژاد در نشست مشترك دولت و مجلس اعلام كرد اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها آغاز شده اما گام نهايي آن ظرف ?? روز آينده اجرايي مي شود.

 

وي افزود:رييس جمهور با بيان اينكه اتفاق خاصي در كشور روي نخواهد داد از نمايندگان در خواست كرد كه به مردم اطمينان بدهند جاي هيچ نگراني وجود ندارد و دولت با ذخيره سازي كالا جلوي گران فروشي و اختلال را خواهد گرفت.

سخنگوي شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس با اشاره به سخنان لاريجاني دراين نشست گفت:ريس مجلس در ابتداي اين نشست مشترك در خصوص لايحه برنامه پنجم توسعه كه هم اكنون در حال رسيدگي است توضيحاتي را ارايه كرده از همت نمايندگان جهت كارشناسي شدن آن تقدير كرد .

ولي اسماعيلي ادامه داد:رييس مجلس با اشاره به قانون هدفمند كردن يارانه ها از دولت خواست تا به طور دقيق اين قانون را اجرا كند.به گفته وي رييس مجلس از دولت براي اجراي اين قانون تشكر كرد.

 

محمد كرمي راد نماينده مردم كرمانشاه نيز در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص اين نشست اظهار داشت:رييس جمهور در يك فضاي بسيار صميمي در مورد هدفمند كردن يارانه ها مطالب بسيار مهمي را مطرح كرد و اعلام داشت كه با اجراي اين قانون فاصله طبقاتي بسيار كاهش يافته و عدالت اسلامي برقرار مي شود.

وي افزود:رييس جمهوري چشم انداز وافق آينده در صنعت ،كشاورزي و ديگر بخشها و به خصوص رونق توليد را يادآور شد

 

گفتني است در اين نشست اعضاي هيات رييسه مجلس و بيش از 150 نميانده مجلس حضور داشتند.

نظر شما