دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۶۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 2 تهران در بازديد از هشتمين نمايشگاه ياد يار مهربان گفت: نمايشگاه امسال از نظم خيلي خوبي برخوردار است و به لحاظ تنوع كتاب از سال گذشته خيلي بهتر است.

بهنام خادم در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بيان اين مطلب گفت: نمايشگاه امسال از بخش‌هاي مختلفي نيز تشكيل شده كه نسبت به سال گذشته با هماهنگي بهتري عمل مي‌كند.


وي افزود: البته سال گذشته فرهنگسراها و مراكز وابسته به آن توزيع كننده اعتبارات بوده‌اند ولي امسال اين مسووليت به دبيرخانه و آموزش و پرورش مناطق واگذار شد كه اين اتفاق خوب نيست، چرا كه در سال گذشته فرهنگسراها مي‌‌توانستند با اين كار از تعامل خوبي با مدارس برخوردار شوند.

به گفته وي در نمايشگاه امسال مردم هم مي‌توانند مراجعه كنند اما اين بخش به خوبي در مناطق تهران اطلاع‌رساني نشده است.


رييس فرهنگسراي ابن‌سينا در بخش ديگري از سخنان خود از تجهيز كتابخانه‌هاي مراكز فرهنگي هنري منطقه 2 خبرداد و گفت: براي ارتقاي موضوع كتاب و كتاب‌خواني 2 بخش نقد و بررسي و رونمايي كتاب را هر ماه تا پايان سال در دستور كار خود قرار داده‌ايم.


همچنين در برنامه چاي باغ قصد داريم ضمن پذيرايي از مراجعه‌كنندگان پيام‌ها و شعارهاي اخلاقي و فرهنگي و نيز برگه‌هايي كه اتفاقات فرهنگي روز در آن منعكس شده است، همراه با پذيرايي به مراجعه‌كنندگان ارايه شود.


قصد داريم در برنامه‌هاي بعدي از نويسندگان و شعرا و چهره‌هاي ادبي شاخص هر 15 روز يكبار دعوت به عمل آوريم.

نظر شما