دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
شهردار منطقه 18 در بازديد از هشتمين نمايشگاه ياد يار مهربان اين نمايشگاه را بهتر از سالهاي گذشته ارزيابي كرد و گفت: برگزاري نمايشگاه ياد يار مهربان كمك بسيار خوبي از سوي شهرداري تهران به سازمان آموزش و پرورش است.

ابراهيم مداحي در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: منطقه 18 جزء مناطق محروم شهر تهران است اگر بتوانيم اين نوع نمايشگاه را با همكاري ساير بخشها در مناطق مختلف شهر تهران بويژه مناطق جنوبي و محروم پايتخت برگزار كنيم خانواده‌هاي بيشتري از اين برنامه بهره‌مند مي‌شوند .


وي افزود: تاكنون 8 كتابخانه در منطقه 18 احداث شده است كه 3 كتابخانه بصورت شبانه روزي فعاليت مي‌كنند همچنين با توجه به محروميت منطقه از لحاظ كتابخانه نصبت به ارائه كتاب‌هاي رايگان به مدارس و مساجد اقدام كرده‌ايم .

 

وي با بيان اينكه در سال جاري 150 ميليون تومان كتاب براي كتابخانه هاي محلات خريداري كرده‌ايم گفت:‌ هم اكنون 6 هزار نفر عضو كتابخانه هاي اين منطقه هستند، ضمن اينكه تا كنون سالن‌ها و قرائت خانه‌هايي را ويژه دانش‌آموزان در مواقع امتحان و زمان كنكور احداث كرده‌ايم.

 

به گفته مداحي برگزاري مسابقات كتاب كارگاه‌هاي مختلف و نمايشگاه هاي گوناگون از ديگر برنامه‌هايي است كه معاونت فرهنگي شهرداري منطقه 18 براي ارتقاي سطح كتاب و كتابخواني در منطقه انجام داده است.

 

شهردار منطقه 18 با بيان اينكه 16 محله در سطح منطقه موجود است اظهار داشت: به مناسبت هفته كتاب 7 نمايشگاه ويژه كتاب در سطح محلات منطقه همراه با مسابقات كتاب و كتابخواني برگزار مي‌شود.


مداحي همچنين از تجهيز كتابخانه‌هاي مساجد خبر داد و گفت: در سال جاري اعتبار خاصي براي ايجاد دارالقرآن در مساجد منطقه در نظر گرفته شده است ضمن اينكه در ماه رمضان تعداد زيادي قرآن در اختيار مساجد قرار گرفته است.



نظر شما