يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۲۶۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
بررسي مشكلات دفاتر خصوصي خدمات الكترونيكي درمنطقه 11؛
به‌منظور افرايش كارايي دفاتر خصوصي خدمات الكترونيكي، مشكلات اين دفاتر در منطقه يازده مورد ارزيابي قرار گرفت.

به گزارش «شهر»، به‌نقل از روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران، زهره عمارتكار، معاون اداره كل تدوين ضوابط، نظارت و صدور پروانه اين معاونت ضمن اعلام مطلب بالا در بررسي برخي مسايل مربوط به اين دفاتر افزود: بر اساس ضوابط جاري كليه بازديدهاي شهرسازي تا زمان اخذ مجوز بايد يك بار انجام شود و چنانچه بيش از شش ماه از زمان بازديد گذشته باشد، فقط اظهار نظر مجدد طرح‌هاي تفصيلي و بر و كف كافي بوده و نياز به بازديد دوباره از محل نيست. وي افزود: چنانچه شش ماه از اظهارنظر طرح گذشته باشد با برگشت سيستمي پرونده به‌طرح تفصيلي و بروكف مساله برطرف شده و نيازي به تشكيل پرونده مجدد در دفاتر خدمات الكترونيك و نيز پرداخت هزينه‌هاي دوباره و اضافه نخواهد بود. معاون اداره كل تدوين ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداري تهران در پاسخ به درخواست دفاتر خصوصي مبني بر آگاهي از ضوابط طرح تفصيلي جديد تصريح كرد:پس از تصويب نهايي و ابلاغ اين طرح اطلاعات آن در راستاي شفاف‌سازي  فرآيند و سيستم شهرسازي و به‌منظور آگاهي همگان اعم از شهروندان و كاربران دفاتر در دسترس عموم قرار مي‌گيرد. وي درباره علت عدم تغيير تعرفه‌هاي دفاتر خدمات الكترونيكي خاطر نشان كرد: همان‌گونه كه پيش از اعلام شده، هزينه خدمات در دفاتر براساس مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران تعيين شده و هرگونه تغيير در روند فعلي مستلزم مصوبه جديد از سوي اين شوراست.

نظر شما