يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۶۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
از سوي فرهنگسراي اخلاق و به مناسبت ايام قربان تا غدير برگزار مي‌‌شود/
همزمان با آغاز دهه ولايت و امامت و به منظور تبيين فلسفه آزمون الهي قربان و سربلندي انبيا در مسير تسليم و بندگي حق، جشنواره گلبانگ سربلندي در مدارس راهنمايي منطقه 14 برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي اخلاق، مدير فرهنگي هنري منطقه 14، با اعلام اين خبر افزود: «جشنواره گلبانگ سربلندي» با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و مذهبي از جمله پرده‌خواني داستان قربان و غدير، سخنراني، اجراي نمايش و مسابقه ساخت پازل بزرگ فرهنگي توسط دانش‌آموزان با پيام‌هاي اخلاقي از روز پنجشنبه 27 آبان ماه تا سوم آذرماه برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي اخلاق، بخش ويژه «جشنواره گلبانگ سربلندي» را، مسابقه جدول «کاروان عرشيان» با موضوع خطبه غديرخم دانست و گفت: اين مسابقه که به شکل جديدي طراحي شده است در بين دانش‌آموزان مدارس گروه هدف جشنواره توزيع مي‌شود و دانش‌آموزان با پيدا کردن رمز جدول که مربوط به واقعه غدير و ولايت حضرت علي (عليه السلام ) است و ارسال آن به صورت پيامک در اين مسابقه فرهنگي شرکت مي‌كنند.


صفايي‌نائيني با قدرداني از مساعدت آموزش و پرورش منطقه 14 در اجراي اين جشنواره، اظهار داشت: با همکاري بسيارخوب مديران مدارس، اسامي دانش‌آموزان سادات هر مدرسه احصا و قرار است در حين اجراي جشنواره به صورت ويژه از ايشان تجليل به عمل آيد.


وي با اشاره به مشارکت و تلاش خانه‌هاي فرهنگ شهيد اندرزگو، زيتون، شکوفه، فرشته‌آزادي و ابوذر براي هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره گلبانگ سربلندي در سطح محلات منطقه 14، ساير برنامه‌هاي فرهنگسراي اخلاق را در دهه ولايت، برگزاري «جشن بزرگ ولايت» همزمان با شب عيد غدير در بوستان زيتون با مشارکت شهرداري ناحيه 5 و همايش « علي آئينه حق نماي » در حسينيه کاشانيها با مشارکت ناحيه مقاومت بسيح شهيد محلاتي اعلام کرد.



فرهنگسراي اخلاق در ميدان شهدا خيابان پيروزي، خيابان شکوفه، خيابان شهيد کاظمي، جنب بوستان گلزار واقع شده است.


نظر شما