يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۲۷۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 9 از برنامه‌هايي به مناسبت فرارسيدن عيد غدير خم و هفته كتابخواني خبر داد و گفت: گسترش فضاهاي فرهنگي و افزايش مشاركت شهروندان در اجراي برنامه‌هاي اين منطقه از اهداف مديريت جديد مراكز فرهنگي هنري در منطقه 9 است.

«عقيل منصوري» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه ضمن بازديد از نمايشگاه ياد يار مهربان با حضور شهردار منطقه، يكصد ميليون ريال اعتبار براي تجهيز كتابخانه‌هاي منطقه در نظر گرفته شد، گفت: از اين مبلغ 60 ميليون ريال به كتابخانه‌هاي شهرداري و 40 ميليون ريال به كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري براي خريد و اهدا كتاب اختصاص يافت.


رييس فرهنگسراي كار با اشاره به مراسم تجليل سادات منطقه 9 در شب عيد غدير (چهارشنبه سوم آذرماه) در مسجد امام حسين (ع)، افزود: ثبت‌نام براي پيمان برادري و عقد اخوت به مدت يك هفته در فرهنگسراي كار و مراكز وابسته مانند خانه‌هاي فرهنگ شمشيري، مهرآباد، پرواز، مركز فعاليت‌هاي قرآني ثارالله و خانه مشق انجام مي‌شود و مراسم اين پيمان در مسجد امام حسين (ع) برگزار مي‌شود.


منصوري اظهار داشت: همايش «سفر در آيينه» عنوان برنامه‌ ديگري است كه با حضور دكتر الهي قمشه‌اي و شامل بخش‌هايي مانند مشاعره، تئاتر، پانتوميم، موسيقي سنتي با مشاركت شهرداري منطقه 9 و تشكل‌مردمي كانون اديبان جوان با دعوت از شاعران و نويسندگان در تاريخ 2 آذرماه در مركز آموزش‌هاي اجتماعي (خانه مشق) برگزار مي‌‌شود.


به گفته رييس فرهنگسراي كار، مسابقه حفظ خطبه غدير تا پايان ماه صفر و مسابقه كتابخواني غدير از كتاب «حماسه غدير» نوشته «محمدرضا حكيمي» تا 13 آذرماه از سوي كتابخانه علامه طباطبايي از ديگر برنامه‌هايي است كه از سوي اين مركز به مناسبت هفته كتاب صورت مي‌گيرد.

نظر شما