چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵
نرم افزار چند رسانه‌اي «امير قدير» به مناسبت فرا رسيدن عيد غدير خم از سوي مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 به صورت رايگان در سطح مساجد شهر تهران توزيع مي‌شود.

«رضا دوستعلي» در گفتگو با خبر نگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين محصول فرهنگي شامل بخش‌هاي متعددي مانند زندگينامه، سيره و فضايل و خطبه‌هاي حضرت علي ع است.

 

وي افزود: «خواندني‌هاي غدير» شامل 40 حديث از اسناد غدير و برنامه‌هايي درباره واقعه غدير، «خطبه غدير» شامل متن كامل خطبه غدير با ترجمه فارسي، «شبهات غدير» شامل مجموعه سخنراني‌ها، مناظره و جلسات پرسش و پاسخ درمورد واقعه غدير و «سخنراني» شامل 50 ساعت سخنراني مقام معظم رهبري، شهيد مرتضي مطهري و انديشمندان معاصر در مورد غدير از بخش هاي گوناگون اين نرم افزار محسوب مي‌شود.

 

رييس فرهنگسراي سرو اظهار داشت: «نماهنگ» شامل سروده‌هايي در مورد حضرت علي (ع) و غدير و تصاوير زيباي حرم مطهر اين امام بزرگوار و نيز «نغمه ها» شامل مولودي ، ادعيه، تواشيح و قطعه‌هاي صوتي در مورد عيد غدير از ديگر آيتم هاي « امير غدير» است.

 

به گفته «دوستعلي» نرم افزار چند رسانه‌اي «امير غدير» به تعداد 1000 عدد در شب عيد غدير خم به صورت رايگان در مراكز سازمان فرهنگي هنري و مساجد شهر تهران توزيع مي‌شود.

 

وي با اشاره به ديگر برنامه‌هاي اين مركز به مناسبت عيد غدير خم گفت:‌ برنامه‌اي با عنوان عقد اخوت يا پيمان برادري با همكاري بسيج منطقه 6 در مسجد حضرت ولي عصر «عج» و توزيع هداياي فرهنگي در بين نمازگزاران ، تجليل از سادات منطقه در يكي از مساجد منطقه 6 در شب عيد غدير و اقدامات تبليغاتي مانند تهيه و توزيع پوستر و بنر با موضوع تبريك عيد و متن خطبه غدير در مساجد از ديگر برنامه‌هايي است كه به مناسبت فرا رسيدن عيد غدير خم در نظر گرفته شده است.

نظر شما