دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۷۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
نشست مشترک سيد ابوالفضل حسيني شهردار منطقه 10 با امير خوراکيان رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، دراين جلسه که به منظور گسترش تعامل و توسعه فعاليت هاي في‌مابين برگزار شد، حسيني با تاکيد بر استفاده از پتانسيل هاي منطقه گفت : در عمل به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر فرهنگ سازي با شناسايي و تکيه بر پتانسيل هاي موجود منطقه کارهاي فرهنگي بي نظيري مي توان انجام داد .


وي افزود : منطقه 10 آمادگي لازم را براي گسترش همکاري هاي في‌ما بين در زمينه فعاليت هاي مشترک فرهنگي و هنري دارد و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهد کرد .


در ادامه امير خوراکيان رييس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران با تشريح فعاليت هاي سازمان گفت: از جمله اقدامات پيش روي سازمان بحث گسترش آموزش ها و توجه به آن است و اين سازمان براي انجام کارهاي تاثير گذار آمادگي لازم را دارد .


خوراکيان با تقدير و تشکر از شهردار منطقه 10 در زمينه اجراي فعاليت هاي فرهنگي خاطر نشان کرد : منطقه 10 با توجه به جمعيت فراوان کارهاي مثبتي را در محور هاي قرآني ، مساجد و گسترش مباحث فرهنگي انجام داده است و اين بسيار حائز اهميت است .


در اين جلسه مقرر شد ، شهرداري منطقه 10 با سازمان فرهنگي هنريدر زمينه گسترش موضوعات فرهنگ ايثار و شهادت و مباحث قرآني و تشکيل جلسات مشورتي   همکاري و تعامل نزديک داشته باشد.


نظر شما