يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
رئيس پليس راه کشور محدوديتهاي ترافيکي تعطيلات پاياني هفته جاري را اعلام کرد.

سردار محسن بيگي در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: با توجه به تعطيلات پيش رو پيش بيني مي شود حجم سفر طي روز هاي آينده در جاده هاي كشور به طور چشمگير افزايش پيدا كند و بر اين اساسا مجموعه پليس را جهت روان سازي ترافيك در جاده ها آمادگي لازم را دارد.

وي در ادامه با اشاره به محدوديت هايي كه طي روزهاي آينده در جاده هاي كشور به اجرا گذاشته مي شود گفت: تردد تمامي موتورسيکلتها از ساعت 12 روز جاري تا ساعت 24 روز جمعه در محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه، قزوين - رشت، ساوه - همدان، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

وي ادامه داد: همچنين تردد انواع تريلرها از محورهاي کرج - چالوس، هراز، دماوند، ساوه - همدان و زاهدان - بابل در اين تعطيلات ممنوع است.

 

رئيس پليس راه كشور اظهارداشت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه پنجم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه است.

 

وي افزود: همچنين تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 23 روز جمعه پنجم آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 از آب اسک به سمت رودهن به صورت يکطرفه است.

 

 

نظر شما