يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
معاون آفرينش و اجراي مديريت فرهنگي هنري منطقه12 از اجراي ويژه برنامه‌اي با عنوان پيمان برادرانه و تجليل از سادات محلات قديمي طهران به مناسبت سالروز عيد غديرخم خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي شهر؛ علي شريفيان با اشاره به اهميت اين رخداد تاريخي غدير خم و احيا سنت نبوي عقد اخوت در اين روز گفت: دراين ويژه برنامه که با برپايي جشن بزرگ عيد غدير و مراسم تجليل از سادات همراه است، متقاضيان پيمان برادري بر محورهاي ششگانه ذيل متعهد مي‌شوند.


 وي ادامه داد: محورهاي اين پيمان عبارتنداز؛1- در راه خشنودي خداوند، بايکديگر مهربان باشيم. 2- همواره خيرخواه يکديگر باشيم .3- در مشکلات و سختي ها يار يکديگر و در آسايش و راحتي به ياد همديگر باشيم.4-درجهت رشد معنوي و اخلاقي يکديگر گام برداريم .5- درحال زيارت و دعا به ياد يکديگر باشيم .

 

6- و فرداي قيامت در صورت برخورداري از حق شفاعت ، شفيع يکديگر باشيم.


شريفيان تصريح کرد: مولودي خواني، شعر خوان و سخنراني حاج آقا طوبايي و مراسم تجليل از سادات محلات طهران قديم از بخش‌هاي اين مراسم است .


در اين برنامه مدبران شهري، مسئولين فرهنگي و ائمه جماعت مساجد در کنار شماري از شيفتگان اهل بيت(ع)حضور خواهند داشت و درمسجد آستان مبارکه امامزاده يحيي(ع) که بقعه‌اي با قدمت يک هزار ساله است گردهم آمده وپس از اقامه نماز جماعت مغرب وعشا،‌ فرا رسيدن اين عيدخجسته را جشن مي‌گيرند.

علاقه مندان براي شرکت در اين برنامه مي‌توانند به نشاني: خيابان ري، خيابان آبشار غربي، کوچه هداوند، بقعه امامزاده يحيي (ع) مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با تلفن: 33553228 تماس بگيرند.

نظر شما