دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين بسيج را ثمره ولايت خواند وگفت: بسيج به معناي جاري کننده ولايت در رگ هاي اجتماع است.

به گزارش شهر، سردار محمد رضا نقدي در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه امروز تهران با اشاره به تقارن روز عيد غدير و هفته بسيج اظهار داشت: تقارن اين دو روز بسيار معنادار است.


وي گفت: ولايت روز کرامت انسان و روز فضيلت انسان از جانب خداوندمتعال بود، عيد غدير روزي بود که رسما اعلام شد خداوند راضي نيست کسي غير از او به بندگانش حکومت کند، کرامت انسان در جايگاهي است که هيچ کسي حق حکومت بر انسان را ندارد جز خود خدا يا انسانهايي که جلوه خداوند هستند و مطيع امر مولي مي باشند همچنين به اين امر توانا هستند که خواسته خدا را محقق کنند.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به منويات رهبر معظم انقلاب در بيانات ديروز در خصوص امامت و ولايت گفت: بيانات رهبر انقلاب بسيار حکيمانه بود ،خداوند خواسته امير مردم خودش يا خليفه اي از جانب او باشد تا انسانها را به سعادت برساند.


نقدي خاطرنشان کرد: بسيج که بدنبال عيد ولايت متولد شد ثمره اين ولايت است. بسيجيان دنبال کنندگان مسير ولايت هستند خداوند در قرآن دنبال کنندگان مسير ولايت را حزب الله مي خواند. حزب اللهي که خداوند ، وعده پيروزي آنها را داده است.


وي گفت: بسيج همان حزب اللهي است که در قرآن گفته شده است يعني بسيج جاري کننده ولايت در رگ هاي اجتماع است همان طور که امام با کمک همين مردم بود که فتنه ها را يکي پس از ديگر خنثي کرد بسيج با اشراف ملت را از فتنه دشمنان عبور داد.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: يک ملت زير پاي استعمار بود و کشور ما کشوري بود که اعضاي هيئت دولتش با تلفن سفير آمريکا و انگليس عوض مي شدند. اما اين کشور از زير چکمه هاي استعمار بيرون آمد که امروز همه آزاديخواهان جهان ملت ما را به عنوان الگو و اسوه و آرمان خود مي بينند.


سردار نقدي گفت: ايستادگي ملت ما و بصيرت بسيجيان ما با پاداش الهي همراه بود و پاداش آن پيروزي هايي بود که يکي پس از ديگري مي بينيد. امروز ملت ما کجاست و کشورهاي ديگر کجا هستند. کشور ما در فتنه سال گذشته ايستادگي کرد و خداوند پاداشش را داد ببينيد در عرصه هاي مختلف علمي و سياسي چقدر از آغاز سال موفقيت نصيب ما شده است. امروز قلوب ملت ها در اطراف دنيا توسط ملت ايران فتح شده است.


وي اظهار داشت: بدست آوردن پيروزي هاي بعدي لازمه اش ايستادن در اين راه است ما پيروزي هايي را با ولايت کسب کرديم و همين راه مي تواند ما را به پيروزي هاي بعدي برساند.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: ملت ما بصير است و پشت سد نقاب اسلام فريبي، دشمن را مي شناسد و مقابلش مي ايستد.


نقدي نمازهاي جمعه را بهترين ميدانهاي بصيرت خواند و گفت: نماز جمعه جايي است که در آن بر تقوا که زيربناي بصيرت است تاکيد مي شود و همچنين نماز جمعه سکوي بصيرت بخشي سياسي است.


وي ادامه داد: با تکيه بر نمازهاي جمعه و تقوا و بصيرت ، ملت فتنه دشمن را مي شناسد و اجازه نخواهند داد که اين حرکت شکل بگيرد. دشمنان دل بسته اند که تحول بزرگ اقتصادي که در دستور کار ملت قرار دارد را تبديل به يک مشکل اقتصادي و آشوب کنند اما ملت با همدلي با دولت و دولت با شناخت نيازهاي مردم اجازه نخواهند داد اتفاقي بيفتد و از اين مسير هم عبور خواهيم کرد.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين تاکيد کرد: دشمن به تفرقه قومي و مذهبي چشم دوخته است آنها دل بسته اند با فرقه سازي و دين هاي ساختگي جامعه ما را متشتت کنند. همچنين آنها به ترويج فساد، بي بندوباري و مصرف مواد مخدر دل بسته اند که جوانان را از ما بگيرد اما کور خوانده اند جوانان ما با برنامه هاي خوب بسيج به باطل کردن اين سحر دشمن خواهند رفت و در اين مسير هم پيروز خواهيم شد.


نقدي خاطرنشان کرد: دشمن راهي به ملت ما نخواهند داشت آنها 32 سال اين مسير را تجربه کرده اند اما تا زماني که ما مومن و بسيجي هستيم خدا وعده داده است که دشمن راهي براي سلطه بر ما نخواهد داشت.


نظر شما