دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۷۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
نمايشگاهي از مجموعه كاريكاتورهاي محسن رفيعي با عنوان «چهار ديواري اختيار» با موضوع فرهنگ آپارتمان نشيني در نگارخانه شفق برپا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شفق، اين نمايشگاه 6 آذر با 20 اثر افتتاح و تا 11 آذر آماده بازديد شهروندان است.



نمايش برخي از معضلات آپارتمان نشيني با زبان كاريكاتور چون انباشت كفش‌ها پشت درب آپارتمان، داد و هوارهاي بچه‌هاي شيطون و بازيگوش در آپارتمان، پرتاب پلاستيك زباله از بالكن به سمت سطل زباله شهرداري در خيابان، خانه تكاني و اسباب كشي بي موقع بعضي از خانواده‌ها و برخي معضلات شهري چون خريدهاي بي‌موقع، ترافيك و سيگار كشيدن در اماكن عمومي از سوژه‌هاي هنرمند خوش ذوق اين نمايشگاه است.



محسن رفيعي متولد سال 1356 و از كاريكاتوريست هاي صاحب سبك كشورمان است. رفيعي مقام اول جشنواره هنرهاي تجسمي و نفر اولي جشنواره طنز تهران را در کارنامه هنري خود دارد. او تابحال چندين نمايشگاه در خانه کاريکاتور ايران و فرهنگ‌سراهاي شهر تهران برگزار کرده است. از ديگر فعاليت‌هاي اين هنرمند مي‌توان به طراحي و ساخت انيميشن اشاره کرد.



علاقه‌مندان جهت بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند در تاريخ ياد شده از ساعت 8 تا 19 به نگارخانه شفق واقع در خيابان سيدجمال‌الدين‌اسدآبادي خيابان 21 بوستان شفق مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88554019 تماس بگيرند.



نظر شما