شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۷۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
سردار حسين چناريان از دستگيري شرور مسلح و عامل شهادت ماموران انتظامي استان اصفهان در درگيري سال 87 توسط پليس شهرستان بم خبر داد.

به گزارش شهر، سردار حسين چناريان فرمانده انتظامي استان با اعلام اين خبر گفت : يدالله، شرور و عامل شهادت و مجروحيت تعدادي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در بم دستگير شد.

 

وي افزود: اين شرور 40 ساله داراي سوابق شرارتهاي متعددي است كه مهمترين آن همدستي با يک قاچاقچي بين المللي  در سال 87 كه حين حمل 365 كيلوگرم مواد مخدر به اصفهان با ماموران انتظامي پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان درگير شده كه متاسفانه در اين درگيري تعدادي از ماموران انتظامي شهيد و مجروح شدند.

 

فرمانده انتظامي استان كرمان خاطر نشان كرد :حمل نيم تن مواد مخدر در سال 85 به صورت مسلحانه و درگيري با ماموران انتظامي شهرستان نائئين از ديگر شرارت هاي اين متهم است كه در آن درگيري نيز با بجا گذاشتن محموله مواد مخدر خود از محل متواري شد.

 

سردار چناريان با اشاره به اينكه اين شرور مسلح پس از اقدامات شرارت آميز در مناطق كوهستاني شرق كشور مخفي شده بود افزود: وي كه جهت دريافت مطالبات و معاملات مواد مخدر از مخفيگاهش خارج شده بودكه پس از انجام يكسري اقدامات فشرده اطلاعاتي –پليسي در عملياتي موفقيت آميز توسط ماموران انتظامي شهرستان بم دستگير شد.

 

 
نظر شما