شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۷۵۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
گوهر خيرانديش درباره بازي در نقش «حنانه» در مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» گفت: بازي در اين مجموعه تاريخي يكي ديگر از تجربه‌هاي متفاوت‌ام در كارنامه بازيگري بوده است.

اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: «مختارنامه» مجموعه‌اي بود كه همه دوستان و همچنين كارگردان زحمت زيادي براي به سرانجام رساندن آن كشيدند. زماني كه داود ميرباقري كارگردان اين مجموعه با من تماس گرفت تقريبا فيلمبرداري «مختارنامه» روزهاي پاياني‌اش را مي‌گذراند اما كارگردان از من درخواست كرد تا نقشي كوتاه در اين مجموعه ايفا كنم.


خيرانديش كه اين روزها مشغول بازي در مجموعه تلويزيوني «همچو سرو» به كارگردني بيژن بيرنگ است ، در ادامه عنوان كرد: من از ميرباقري گلايه كردم كه چرا براي بازي من در اين مجموعه تاريخي دير تماس گرفتند كه ايشان گفتند، مي خواهند قسمت‌هاي ابتدايي سريال با بازي من شروع شود و وقتي داستان «مختارنامه» و نقش «حنانه» را خواندم، با انگيزه بيشتري بازي در اين مجموعه را پذيرفتم.


وي در ادامه گفت: درابتدا كه داستان را خواندم فكر كردم نقش سختي را در پيش دارم؛ نقش من در اين مجموعه «حنانه» دايه عمر است كه تنها واسطه وصل خواهر «مختار» با «عمر» خواهد بود و در واقع عشقي پنهاني با مختار دارد. اما با اعتمادي كه به ميرباقري در زمينه كارگرداني مجموعه‌هاي تاريخي داشته‌ام توانستم اين نقش را ايفا كنم.



بازيگر نقش «حنانه» با بيان اينكه تا كنون تجربه‌هاي مختلفي در كارنامه بازيگري‌اش داشته‌است، گفت: تجربه بازي در كارهاي مختلف به من نشان داده كه وقتي يك نقشي را باور كردي، براي مخاطب هم قابل باور و جذاب خواهد بود. ديگر فرقي نمي‌كند كه در كار تاريخي يا غيرتاريخي بازي كنيم، مهم اين است كه بازيگر درك درستي نسبت به نقش داشته‌باشد.


وي تاكيد كرد: «مختارنامه» كار پر زحمتي بود كه با استفاده از متن روان و بازي هاي درخشان توليد شده است و شايد در آينده به سختي بتوان سريالي مثل «مختارنامه» ساخت و گروهي با اين عظمت را كنار هم جمع كرد.


خيرانديش در پايان گفت: تقريبا تهيه كننده و عوامل توليد كار همه هماهنگ با هم زحمت مي كشيدند.طراح گريم اين مجموعه مسعود ولدبيگي بود كه واقعا گريم‌هاي قابل باوري از چهره‌ها ساخته بود.


نظر شما