دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۷۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
فرمانده سپاه عاشورا :
سردار علي اکبر پورجمشيديان گفت: در فرمايشات مقام معظم رهبري در عيد غدير خم ، معظم له درباره ي اهميت موفقيت هاي هنرمندان بسيجي رهنمودهايي داشتند که مايه دلگرمي هنرمندان بسيجي و سنگين تر شدن وظايف و مسئوليت هاي مجموعه بسيج در راستاي مبارزه با جنگ از طريق هنر شده است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج هنرمندان، فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رويکرد جديد بسيج براي توجه به موضوعات فرهنگي و هنري اظهار داشت:امروز ما به معناي واقعي درگير جنگ نرم و يک روياروئي تمام عيار هستيم و آنچه به چشم مي بينيم نشان مي دهد که دشمن از ملت مستقل و آزاده ي ما دست بر مي دارد و لحظه اي از فکر ضربه زدن به کشور ما غافل نشده بلکه سلاح هاي خود را عوض کرده و در ميدان هاي پيچيده تري به قصد نابودي ما وارد شده است .

 

سردار پور جمشيديان اضافه کرد : در مجموعه سپاه عاشورا و بسيج استان آذربايجان شرقي تلاش ما پشتيباني از هنر متعهدي است که در اين زمينه قدم بر مي دارد و با اين مبنا تلاش مي کنيم که امکانات ساير دستگاه را نيز در خدمت فعاليت هاي ارزشمند و فاخر قرار گيرد و شبکه اي از توانمندي هاي فرهنگي را به کشور معرفي کنيم .

 

وي افزود : يکي از رويش هاي مبارک اين جريان سازي،رويدادي است که اين روزها تحت عنوان جشنواره تئاتر بسيج همه نخبگان نمايش متعهد را به ميهماني نمايش به شهر تبريز آورده است .

 

سردار پورجمشيديان در پايان ضمن استقبال از همراهي با گروه هاي نمايش در سفر خود به تبريز گفت: بسيج هنرمندان سپاه عاشورا سعي بسياري را در جهت ارتقا تئاتر ارزشي استان مصروف کرده و بر همين اساس به زودي انتظار داريم که گروه هاي هنري متنوع به ويژه گروه هاي تئاتر زبده اي را داشته باشيم و با سربلندي کامل در رويدادهاي هنري و فرهنگي کشور نقش آفريني كنيم.

 

نهمين جشنواره تئاتر بسيج تا 10 آذر ماه در کلانشهر تبريز مرکز استان آذربايجان شرقي ادامه خواهد داشت .

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پرتال اين سازمان به نشاني اينترنتي Bao.ir مراجعه كنند.

نظر شما