شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
شهردار منطقه 11 شهرداري تهران با اشاره به اينكه بخشي از پل جواديه در اين منطقه قرار دارد، گفت: با راه‌اندازي اين پل و همچنين تونل توحيد 20 درصد ترافيك اين منطقه بر‌طرف شد.

به گزارش خبرنگار «شهر»، ابراهيم خاني، صبح امروز – 9 آذر- در نشستي مطبوعاتي از گشايش 111 پروژه عمراني،خدماتي، ترافيكي، فرهنگي و اجتماعي اين منطقه ، با حضور شهردارتهران، در هفته آينده خبرداد و افزود: يكي از مهمترين اين پروژه ها پايانه شهيد «معين» است كه شنبه -13 آذر- گشايش مي يابد.


به گفته خاني اين پروژه به منظور ساماندهي 25 ميليون نفر مسافراني است كه سالانه از طريق راه آهن به تهران سفر مي كنند. در اين پايانه اتوبوس هاي تندرو شبانه روزي به شمال ، غرب و شرق تهران حركت مي كنند.


وي مبلغ اختصاص يافته اين 111پروژه را 140 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: مجموعه ياران، پروژه ديگري‌ست كه به منظو ر پاسخ گويي به نيازهاي فرهنگي، خدماتي و ورزشي منطقه اي با تراكم بالاي جمعيتي مانند منطقه 11 راه اندازي مي‌شود. در اين مجموعه علاوه بر ميدان تره‌بار ، بانك شهر، تاكسي تلفني ، . . . و نانوايي نيز وجود دارد.


خاني در ادامه 11درصد بافت هاي فرسوده شهر تهران را مربوط به منطقه 11 دانست و اظهار كرد: در پروژه‌هايي كه شنبه -13 آذر- گشايش مي يابد، پروژه تجميع و نوسازي 17 پلاك در محله عباسي كه بيشترين آن 60 متري و كمترين آن 20 متري است، آغازمي‌شود.


شهردار منطقه 11 الويت اين منطقه را در بازسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده و تجميع پلاك‌ها دانست و افزود: در حال حاضر منطقه11 داراي رتبه نخست نوسازي در شهر تهران است.


او در ادامه از افزوده شدن 20 هزار متر مربع فضاي سبز به منطقه 11 در سال جاري خبر داد و گفت: پياده روسازي خيابان كارگر از ميدان راه آهن تا ميدان پاستور و خيابان جمهوري نيز از پروژه هاي امسال است.


به گفته خاني ميدان حسن‌آباد نيز مانند 100 سال گذشته بازسازي شده و كف ميدان، ديواره‌هاي حسن‌آباد همسان سازي شد.

نظر شما