يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۷۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
فعاليت‌هاي هفته بسيج منطقه 9 شب گذشته با برگزاري جشن بزرگ خانواده بسيجيان در سالن آمفي تئاتر مرکز آموزش هاي هوايي شهيد ستاري به پايان رسيد.

به گزارش«شهر» به نقل از  روابط عمومي شهرداري منطقه 9، عليرضا جعفري شهردار اين منطقه در ابتداي اين مراسم با ابراز خرسندي از حضور در جمع خانواده‌هاي بسيجي گفت:خدا را شاکرم که به نام امير مومنان(ع) و به پاسداشت هفته مقدس بسيج اين افتخار نصيبمان شد تا با همت دوستان عزيز بسيجي در منطقه 9 در کنار شما خانواده هاي معظم بسيجي باشم و عرض ادبي به محضر شما بزرگواران داشته باشم.

 

وي افزود:مهمترين نکته در فرهنگ بسيجي اين است که در هر کجا و در هر مقامي که هستيم بتوانيم پاسخگوي راه و مسير شهدا باشيم و در اين امتحان پيروز و سر بلند شويم.

 

جعفري تصريح کرد: امروزه نور ولايت در جامعه ما به برکت امير المومنين(ع) و به برکت عشق به اهل بيت روشني بخش همه شهرونداني است که حاضرند جان خود را در ارادت به اهل بيت(ع) فدا کنند.

 

وي افزود:همچنين به برکت نفس قدسي حضرت امام(ره) در کوچه پس کوچه هاي اين شهر پرچم ارادت به اهل بيت(ع) آويخته شده و عشق به ولايت و ارادت به اين خاندان در گوشت و خون شهروندان وجود دارد.

 

شهردار منطقه 9خاطرنشان کرد: اگر ما در مقام عرض ارادت به اهل بيت(ع) جمله اي بيان مي کنيم بايد نور اهل بيت(ع) در رفتار و کردار ما نيز تجلي پيدا کند که اگر به اين صورت نباشد ارادت زباني اثري نخواهد داشت و ما بايد در حوزه عمل ارادت خود را نشان دهيم.

 

جعفري در بخش ديگري از سخنانش تاکيد کرد:بايد خصوصيات و تعاريف يک بسيجي واقعي را در کلام ولايت بدانيم و تلاش کنيم به آن صفات نزديک شويم،لذا من اميدوارم تا با همکاري يکديگر بتوانيم با توسل به فرهنگ غني بسيجي و روحيه مشارکت پذيري بسيجي در جاودانه و همگاني شدن اين فرهنگ تلاش کنيم.

 

در ادامه اين مراسم نيز سردار حسين همداني فرمانده سپاه محمد رسول الله با ابراز علاقه از حضور در جمع بسيجيان منطقه 9 خاطرنشان کرد:همه ما مسوول هستيم و بايد فرهنگ بسيجي را اشاعه دهيم  اما شما عزيزان که نشان ايثار گري بر سينه داريد به صورت ويژه مسئوليت نشر فرهنگ بسيجي را داريد.

 

در اين مراسم علاوه بر اجراي برنامه هاي شاد و مفرح  به جمعي از بسيجيان نمونه نيز هدايايي به رسم ياد بود اهدا شد. در اين مراسم علاوه بر عليرضا جعفري شهردار منطقه، سردار حسين همداني فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، سرهنگ گرشاسبي فرمانده ناحيه حمزه سيد الشهداء و بيش از يک هزار نفر از خانواده بسيجيان منطقه 9 حضور داشتند.

نظر شما