يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۷۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸
مديرعامل صندوق بازنشستگي كشور از پرداخت وام‌هاي ضروري به 60 هزار بازنشسته تا پاپان سال خبر داد.

به گزارش شهر، ايراندخت عطاريان در نشست خبري خود كه امروز در سازمان بازنشستگي برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در سال 89 پرداخت مطالبات ناشي از مديريت خدمات كشوري در دستور کار قرار گرفت كه مبلغ اين مطالبات 2 هزار ميليارد تومان است و يك كارگروه مشخص، اين موضوع را پيگيري مي‌كند و به زودي اين مطالبات پرداخت مي شود. عطاريان همچنين از پرداخت وام‌هاي ضروري به 60 هزار بازنشسته تا پاپان سال خبر داد و گفت: تمهيدات اين كار صورت گرفته و به هر بازنشسته حداقل 500 هزار تومان يا يك ميليون تومان با بازپرداخت اقساط 36 ماهه داده مي‌شود.

 

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشور ادامه داد: سفرهاي زيارتي همچنان پابرجاست؛ به طوري كه از ابتداي سال تا به امروز اين سفرها براي بازنشستگان اجرا شده است و تا پايان سال نيز ادامه خواهد داشت؛ ضمن اينكه در اين سفرها براي هر بازنشسته و همراه، 260 هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وي در خصوص احداث خانه‌هاي مهر در استان‌هاي كشور بيان داشت: از ابتداي سال در 9 استان خانه مهر تأسيس شده و تا پايان سال نيز در 8 استان ديگر اين خانه‌ها جهت ارائه برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي براي بازنشستگان احداث خواهد شد.

عطاريان گفت: در مراسم روز ملي خانواده و تكريم بازنشستگان از 16 نفر از نخبگان بازنشسته در موضوعات مختلف اعم از علوم، آموزش و پژوهش، كارآفريني، فعاليت‌هاي اجتماعي، هنري و ورزشي تقدير خواهد شد.

 

نظر شما