سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به استقبال مردم و مسئولان از دومين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري گفت: برگزاري سمپوزيوم بين المللي مجسمه سازي مورد موافقت هيات مديره سازمان زيباسازي قرار گرفت و اين سمپوزيوم در سال 1390 يا 1391 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار «شهر»، دکتر سيدمحمد جواد شوشتري، مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران شب گذشته ـ14آذرـ در مراسم معرفي برگزيدگان دوسالانه مجسمه هاي شهري در ايوان شمس با بيان اين مطلب گفت: بحث مجسمه سازي و ارتقاي فضاي شهري در اين دوره مديريت شهرداري بسيار مورد توجه بوده است و شهر تهران با حدود 760کيلومتر مربع وسعت و وجود نزديک به 2هزار بوستان از لحاظ هنري بسيار کمبود دارد.

وي با تاکيد بر اين که از همين رو توسعه اين موضوع جاي کار دارد، عنوان کرد: نخبگان هنرمندي که اينجا حضور دارند، مي توانند کمک کنند و در اين زمينه دوبحث ايده و اجراست، که سازمان زيباسازي از هردو استقبال مي کند.

مدير عامل سازمان زيباسازي شهرتهران با اشاره به استقبال از نمايشگاه دومين دوسالانه مجسمه هاي شهري خاطرنشان کرد: جاي مسرت است که اين مجسمه ها در نگارخانه برگ مورد بازديد بسياري از مسئولان قرارگرفته و اقبال زيادي هم نسبت به آنها وجود داشت و قطعا آثار برتر پس از اجرا و جانمايي در سطح شهر نصب خواهند شد.

وي ادامه داد: امروز در خدمت يکي از شهرداران مناطق بودم و وي با اشاره به عدم بازديدش از آثار اين دوسالانه درخواست داشت تا مجموعه کارها در اختيار وي قرار گيرد تا در سطح منطقه از آنها استفاده شود.

شوشتري با خطاب قراردادن هنرمندان و دانشجويان حاضر در سالن ايوان شمس بيان کرد: اين اقبال و نگاه مسئوليت ما و شما را سنگين مي‌کند.

وي در ادامه گفت: برگزاري سمپوزيوم بين المللي مجسمه سازي مورد موافقت هيات مديره سازمان زيباسازي قرار گرفته و اين سمپوزيوم در سال 1390 يا 1391 برگزار مي شود.

به گفته اين مسئول شهري پيش ازاين يک سمپوزيوم بين المللي توسط سازمان فرهنگي هنري شهر تهران برگزار شده و اين دوره با شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وي با درخواست از هنرمندان ودانشجويان که سازمان زيباسازي شهر تهران را ماواي خود بدانند، تصريح کرد: اين هنرمندان ايده‌هاي خود را براي ما بفرستند تا در شوراي هنري اين سازمان که از جمعي از هنرمندان برجسته کشور تشکيل شده، بررسي شده تا نسبت به اجراي آنها در سطح کلانشهر تهران مبادرت شود.

نظر شما