دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
وفا ملك زاده از پايان بازي بيژن بنفشه خواه و آرام جعفري در مجموعه «قهوه تلخ» خبر داد و گفت: توزيع اين سريال به احترام رسيدن ماه محرم متوقف شده‌ است.
وفا ملك زاده مدير روابط عمومي مجموعه «قهوه تلخ» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: به احترام رسيدن ماه محرم توزيع سري جديد مجموعه «قهوه تلخ» به کارگرداني مهران مديري متوقف شد.
وي در ادامه با اشاره به اينکه سعي مي شود تا  سري جديد اين مجموعه پس از پايان دهه اول محرم توزيع شود گفت: سري يازدهم اين مجموعه  قسمت‌هاي 30، 31 و 32 سريال را تشکيل مي‌دهد و در زمان توزيع اطلاع رساني دوباره خواهيم کرد.

وي درباره بازيگران اين مجموعه گفت: به شايعات نبايد توجهي كرد، بازي بيژن بنفشه خواه در نقش «بيخودي المك» و آرام جعفري در نقش «کاترين،سوگلي» به دليل اينكه قرار داد كاري ديگري داشته‌اند، به پايان رسيد.  

ساخت اين مجموعه با 34 بازيگر اصلي و گروهي شامل 200 نفر و با پيش توليد حدود پنج ماه براي طراحي و ساخت دکور و همچنين طراحي و دوخت لباس، از مهرماه سال 88 آغاز شده و حدود 6 ماه ديگر ادامه خواهد داشت.  

سريال «قهوه تلخ» از 23 شهريورماه و با برنامه هر هفته سه قسمت در يک بسته، از طريق فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور عرضه مي‌شود.

نظر شما