يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
معاون فني و عمراني منطقه 2 خبر داد:
معاون فني و عمران شهرداري منطقه 2 گفت : 6 معبر مهم منطقه 2 به طور کامل ساماندهي خواهد شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران شهنام جواديان با بيان اين مطلب اظهار کرد : محورهاي سعادت آباد حدفاصل بزرگراه يادگار امام (ره) تا ميدان صنعت ، بلوار پاک نژاد حد فاصل يادگار امام (ره) تا ميدان صنعت ، بلوار فرحزادي حد فاصل يادگار امام (ره) تا ميدان صنعت ، خيابان سرو غربي و شرقي ، کل محور خيابان ستارخان و کل محور خيابان گيشا ، 6 محور مورد نظر در طرح ساماندهي معابر است.


وي افزود : تمامي اين 6 محور از منظر ترافيکي ، تردد عابران پياده ، پياده رو سازي و همچنين مناسب سازي معبر براي تردد جانبازان و معلولان - بر اساس آيين نامه مربوط در مورد مناسب سازي معابر ويژه معلولان - ساماندهي خواهند شد.


جعفريان با بيان اينکه اکيپ هاي نقشه بردار هم اکنون درمعابر مذکور ، عمليات نقشه برداري را انجام مي دهند خاطرنشان کرد : فرآيند مطالعه و طراحي ساماندهي معابر تا 5/1 ماه ديگر زمان به خود اختصاص مي دهد و در نهايت بعد از اتمام طراحي ، ساماندهي 6 معبر موردنظر بر اساس اولويت انجام خواهد شد.


معاون فني و عمران شهرداري منطقه 2 با اشاره به اينکه شرياني و اصلي بودن معبر و ميزان تردد عابران در محورها ، ملاک اولويت بندي آنها را تعيين خواهد کرد گفت : محورهاي سعادت آباد ، سر غربي و شرقي و همچنين ستارخان از محورهاي مهم و داراي اولويت در اين طرح هستند که در نهايت آغاز عمليات در يکي از اين محورها شروع شده و به ترتيب ادامه خواهد يافت.


وي تصريح کرد : به طور قطع تا پيش از پايان سال ، عمليات ساماندهي را آغاز خواهيم کرد.


جعفريان با اشاره به اقدام پيشين حوزه حمل و نقل و ترافيک منطقه 6 در خصوص مناسب سازي تقاطع هاي محور سعادت آباد براي تردد جانبازان و معلولان گفت : در طرح ساماندهي معابر ، تمام معبر مورد نظر براي تردد معلولان مناسب سازي مي شود و تنها به تقاطع ها اکتفا نخواهد شد.

نظر شما