دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
رييس سازمان تبليغات اسلامي استان تهران :
رييس سازمان تبليغات اسلامي استان تهران گفت: در دوره مديريت دکتر قاليباف، مرکز فعاليتهاي ديني شهرداري تهران دلسوزانه و با صداقت در اين امر فعاليت مي کنند و نگاه شهردار تهران به امور مساجد و فعاليتهاي ديني بي نظير است به طوري که در هيچ دوره اي از مديريت شهري، تا اين حد به مساجد خدمت نشده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه22 حجت الاسلام نيک نژادي رييس سازمان تبليغات اسلامي استان تهران که در اولين نشست مشترک  بهاري شهردار منطقه 22 و ديگر همکارانش در معاونتهاي اين منطقه با ائمه جماعات منطقه 22 حضور داشت، از عملکرد شهرداري تهران در پيگيري امور مساجد و توجه به مسائل ديني تقدير کرد.

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان تهران با اعلام اين خبر که در سال جاري، امور مساجد 18 ميليارد تومان ، سازمان اوقاف 50 ميليارد تومان و شهرداري تهران بالغ بر 30 ميليارد تومان براي مساجد، اعتبار در نظر گرفته اند. افزود: در دوره مديريت دکتر قاليباف، مرکز فعاليتهاي ديني شهرداري تهران دلسوزانه و با صداقت در اين امر فعاليت مي کنند و نگاه شهردار تهران به امور مساجد و فعاليتهاي ديني بي نظير است به طوري که در هيچ دوره اي از مديريت شهري، تا اين حد به مساجد خدمت نشده است.


وي در ادامه از تشکيل جلسه روحانيون منطقه 22 که به دعوت بهاري شهردار اين منطقه صورت گرفته بود، ابراز خوشنودي کرده و ايشان را شهرداري بسيجي، مومن و آشنا به کار دانست.


رييس سازمان تبليغات اسلامي استان تهران خاطر نشان کرد:همانگونه که شهرداري توجه به مسائل عمراني و اجراي پروژه هايي در اين زمينه را با هدف جلب رضايت شهروندان ، در دستور کار قرار داده ، اميد است بيش از پيش به اجراي برنامه هاي فرهنگي در مساجد توجه داشته باشد و رسيدگي هرچه بيشتر به امور مساجد را نيز جزو اولويتهاي خود قرار دهد.


وي همچنين خواستار توجه بيشتر شهرداري نسبت به مسائل مساجد بويژه در شهرکهاي تازه ساز منطقه 22 شد.


نيک نژادي در ادامه صحبتهايش، فعاليت شوراي فرهنگي در منطقه 22 را از نقاط قوت بوجود آمدن حرکتهاي فرهنگي مطلوب در اين بخش از پايتخت دانست و آن را الگويي مناسب براي ديگر مناطق تهران برشمرد و خواستار همکاري و مساعدت بيشتر روحانيون در امر سياست گذاري و اجراي مسائل و برنامه هاي فرهنگي شد.

نظر شما