يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۸۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
مجموعه مستند "َ«َمحرم مُحرم» به كارگرداني محسن سوهاني و تهيه كنندگي پژمان لشکري پور در شب پنجم محرم با نمايش اپيزودي با عنوان «نونهالان عاشورايي» از شبکه دوم سيما ادامه خواهدداشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مجموعه مستند «محرم محرم»، اين اثر به مناسبت حادثه عاشورا هم زمان با اول ماه محرم به مدت ده شب، ساعت 30/19 دقيقه توسط گروه مستند شبكه دوم به نمايش گذاشته مي‌شود كه تاکنون چهار قسمت آن ارائه شده است.



مجموعه مذكور بانگاهي متفاوت به حادثه عاشورا به دنبال هنرمندان و افرادي رفته است كه با الهام از اين حادثه تاريخي فعاليت هاي هنري خاصي را انجام و آثارمتفاوتي را خلق كرده‌اند.


در قسمت پنجم با عنوان «نونهالان عاشورايي» از مهد کودکي سخن گفته خواهد شد که کودکان آن براي شفاي يکي از دوستان خود تصميم به نذري پزان مي گيرند و مدير مهد با وجود مسلمان نبودن ارادت خاصي به عقايد شيعيان دارد به همين دليل با کودکان همراهي مي‌کند.


از عوامل مجموعه «محرم محرم» مي‌توان به پژمان لشكري پور؛ تهيه كننده، محسن سوهاني؛ نويسنده و كارگردان، محمد رضا بالاپور؛ مجري طرح و مديرتوليد؛ مجتبي عظيم پور؛ تصويربردار، زهره معتمدي؛ تدوينگر، مريم احمدي؛ مدير روابط عمومي اشاره كرد.

نظر شما